Alt tags?? :) |
Super lækkert site - spiller rigtig godt med design og brugerflade.
Alt tags?? :) |
Super lækkert site - spiller rigtig godt med design og brugerflade. |
Når google crawler din side (altså læser den), så vil den jo ikke læse et billede, men et alt tag, som er et "alternativ" til billedet. Fx. handler din side om akvarier og du har et billed af en guldfisk i et akvarie, så kunne alt-tagget være "Guldfisk i akvarie". Du skal beskrive billede så godt som muligt og samtidig ramme de nøgleord du tror folk vil bruge i deres google søgning Et normalt billede angiver du som
Med alt-tag skriver du bare
Hvis du sætter et title-tag på vil det komme frem når brugeren holder musen henover billedet
Så når brugeren holder musen henover billedet står der "min guldfisk", og når Google læser siden læser de "Guldfisk i akvarie". Og hvis vi skal være helt rigtige så hedder det en attribute og ikke tag hehe. Kunne være der sad nogle fellow-geeks derude og blev helt arrige.. |
Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)
Arh på den måde :D Tusind tak :) Det er jo egentlig ret heldigt når jeg har billeder af forskellige kendisser også :D |
Og fordi du bruger prettyPhoto, ville jeg nok sætte title-attributen på det link som omgiver dit thumbnail (det lille billede i oversigten), da det så kommer op som en slags skilt på det store billede:
Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener så har jeg fx gjort det her http://www.daekskifte.dk/daekmaerker/goodyear (hvis du klikker på et billede, så er title-attributen, det der står et den lille sorte boks der kommer op med billedet) |
Fedt det vil jeg gøre :) Så har jeg lidt at lave resten af aftenen :D |
God vind til dig ;) Husk forresten at sørge for adressen til dine billeder er rigtig. Nogen af dem virker ikke ;) (fx. det første under musik) |
det var en god starte på en frisk med en ny hjemmeside ,billedet er så stort menuen kommer mal placeret køre ned dukker lidt op ad gangen det er umuligt at finde rundt på denne side jeg vil starte med en hel nye side , der kunne du vælge en wordpress blog og derved få mere styr på siden |
Njarh, jeg er ganske godt tilfreds med designet, så det bliver ikke lavet om. Og gider ikke de wordpress og joomla. alle bruger det, og synes ikke det er så fancy som flertallet siger :) Men tak for din mening :) |
ok bare så du ved man kan ikke se din side uden køre ned ad, vis du ønsker folk skal kunne se din side var det en god ide med en ny siden , vis er joomla så må du finde dig et andet temaer til siden |