hvilken computer bruger du og hvad ser du på siden er der ikke langt ned til en menuen
Min computer er sådan set irrelevant, da det ikke er den der omsætter html til hvad du ser - det er din browser :)
- Jo menuen er da omkring midten af siden, men jeg skal på ingen måde scrolle for at se den.
Har en mistanke om du bruger en oldtids browser eller har javascript deaktiveret?
jeg har en ganske alm. 11 skærm man skal køre langt ned for at se menuen
selvfølgelige betyder det noget om du sider med en 10 skærm eller en 15 skærm mange hjemmesider tilpasser ikke siden til små skærme og nogle enkle gange omvendt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvilken opløsning kører du? Hvis du har en 11" skærm, så har du jo også en af de mindste skærme man overhovedet kan få - det er klart nogen sider ikke ses bedst i en lille opløsning. Det er almindeligt antaget at alle på internettet idag kører minimum 1024x768 - de fleste 1280x1024. Jeg har lige tjekket siden ud i 800x600 (som er standard størrelsen i 1998 eller sådan noget) og jeg ser stadig de to øverste menupunkter uden af scrolle ned på nogen måde.
Edit: det er din opløsning og ikke fysiske skærmstørrelse der betyder noget.
Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)
Hvilken opløsning kører du? Hvis du har en 11" skærm, så har du jo også en af de mindste skærme man overhovedet kan få - det er klart nogen sider ikke ses bedst i en lille opløsning. Det er almindeligt antaget at alle på internettet idag kører minimum 1024x768 - de fleste 1280x1024. Jeg har lige tjekket siden ud i 800x600 (som er standard størrelsen i 1998 eller sådan noget) og jeg ser stadig de to øverste menupunkter uden af scrolle ned på nogen måde.
Edit: det er din opløsning og ikke fysiske skærmstørrelse der betyder noget.
han burde til passe siden så den kan ses godt i små skærme ligesom amino.dk gør den ser godt ud både store og små skærme ,
desuden er mange der har små skærme og hvad med dem mobil telefoner der er siden endnu slemmer er det ikke mening siden skal kunne ses og med mobil telefon
der er flere end du tror der går på internet både med små skærme eller med mobil telefon, derved vigtigt en side til passe så den også kan ses med disse skærme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Eneste kritikpunkt er at du med de billeder i baggrunden på forsiden (især royal billedet) burde gøre det sådan at det bevarer sine korrekte forhold, da billedet på min skærm hurtigt blev strukket og så meget grimt og uprofessionelt ud. Det er med en 22" widescreen at jeg oplevede det.