Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side med TV-pakker

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Det er jeg glad for at høre :-). Har eksperimenteret med nogle forskellige databaser m.m. Og muligheden for at kunne linke til en søgning er vigtig. Er der forresten nogle som har lagt mærke til denne detalje?

Nej den havde jeg ikke fanget, men det gav et smil på læben :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Det er jeg glad for at høre :-). Har eksperimenteret med nogle forskellige databaser m.m. Og muligheden for at kunne linke til en søgning er vigtig. Er der forresten nogle som har lagt mærke til denne detalje?

Genialt Smile

Kendte ikke siden, så jeg klikkede mig ind, og fik noget af et chok. Så gik jeg tilbage og så på kanalvælgeren, så faldt 10-øren.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

der mangler man nemt kan sortere i priser på siden ,parabol antenne og kable tv , antal kanal har

hvem får man billigst disse her kanel har kable tv , sådan vil jeg gerne kunne søge 

mangler info på siden om alle disse her kanal typer hvad er der på disse kanal du kan prøve lave mere info din side end dem som du linker til , det vil give meget mere på siden i google rank og flere vil linke og der er mere indhold på siden til søgemaskinerne

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Grinern med erotik kategorien! :D

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er meget kedelig, den kunne godt bruge lidt flere farver. Evt. kunne du flytte nogle af de farverige logoer op i toppen af tabellen.

Desuden vil jeg meget gerne kunne sortere ved at klikke på overskrifterne i tabellen (oprettelse, kortafgift, pris/mnd og pris pr. år)

Jeg synes også det er meget uoverskueligt med de mange kategorier i har valgt at tage med. Hvis det var mig ville jeg nok vurdere hvor mange danskere der har behov for kinesiske, russiske og indiske kanaler. Synes også det vil være mere passende at have den grønne box med hvordan signalet skal leveres over kategorierne.

Det er helt klart et område der kan bruge noget gennemsigtighed, held og lykke med siden.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er selvfølgelig nogle overvejelser omkring at tage arabiske, tyrkiske og alle de kanaler, som kun minoriteter har interesse i. For det første vil jeg gerne have at dette værktøj også skal være for dem. Ud over det skal det antal kanaler min service beregner sig frem til, gerne stemme overenes (nogenlunde) med det som TV udbyderen angiver i sit salgsmateriale. 

Jeg er enig i at det kan være svært at genkende en TV-kanal, alene udfra navnet. Derfor er følgende funktionalitet tiltænkt: Når musen holdes over en kanal skal logo + beskrivelse i stikord blive synlige. Dette er lidt fortegnet, men det burde give en fornemmelse af hvad jeg søger.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
der mangler man nemt kan sortere i priser på siden ,parabol antenne og kable tv , antal kanal har

Ja, det er jeg helt enig i :-). Tak for svar.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Jeg fik lagt den ønskede ændring på. Nu skal der blot laves en mini tekst til hver enkelt TV-kanal.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

synes jeg kan se nu kan også sortere lidt i parabol antenne , ja nu er det bare priser , det må jeg sige du forbedre siden hurtigt kan jeg se det er super klaret dette her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser super god ud, dog ville jeg vælge den lille  grønne menu "TV-signalet må leveres:" et andet sted måske ude til højre eller oppe for oven.
Jeg lagde ikke mærke til den i starten.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)