Jeg har lavet en del ændringer på TV-Pakker.dk, og kunne i den forbindelse godt tænke mig noget feedback fra jer Amino brugere. På grund af opdateringen, er ikke alt data valid. Det er jeg i fuld gang med at rette til.
Det er fedt at man kan vælge antenne, kabel og parabol fra og til. Derfor ville jeg ligge den over de forskellige kategorier, så man ikke behøver at scrolle for at se den...
Ja, den kører meget langsomt på nuværende host. Derfor bliver den også rykket i løbet af natten. Jeg har tænkt på det, men der er flere ting der spiller ind. Jeg vil gerne kunne linke direkte til et resultat, og kan selvfølgelig lave en løsning med brug af #, som grooveshark gør det... måske i en kommende version.
Fed funktionalitet, men synes måske der mangler lidt pædagogisk tekst til at forklare hvad det går ud på above the fold. Altså bare noget så simpelt som at der står at man skal vælge de kanaler man gerne vil have i en pakke og så bliver de vist. Når jeg lander på sitet bliver jeg umiddelbart lidt forvirret over præcis hvordan siden fungerer og vi ved jo at internetbrugere er notorisk utålmodige. Så det er det eneste jeg ville tiføje: lidt tekst above the fold, gerne med 1, 2,3 osv for at vise hvor nemt det er.
Jeg har lavet en del ændringer på TV-Pakker.dk, og kunne i den forbindelse godt tænke mig noget feedback fra jer Amino brugere.
Jeg ved at det vil være et stort arbejde, men i stedet for, eller som et supplement til, kanalvælgeren i sidemenuen, kunne det være lækkert med ét stort overblik over alle kanalerne i hovedmenuen. Dvs. med et lille logo og tekst der beskriver hvad det er for en kanal.
Så kunne du have oversigten over de mulige TV pakker ude i siden. Så faktisk lige som nu, men bare omvendt :o)
Det ville gøre det mere overskueligt at vælge de ønskede kanaler, hvis de er i ét samlet billede.
Jeg ved at det vil være et stort arbejde, men i stedet for, eller som et supplement til, kanalvælgeren i sidemenuen, kunne det være lækkert med ét stort overblik over alle kanalerne i hovedmenuen. Dvs. med et lille logo og tekst der beskriver hvad det er for en kana
Det er en god ide - men også tidskrævende - anyway, så tror jeg den bedste løsning er at lade et logo + et par linier om kanalen blive synlig, lige så musen holdes over i menuen. På samme måde som kanalerne blive synlige når man holder musen over feltet.
Det er jeg glad for at høre :-). Har eksperimenteret med nogle forskellige databaser m.m. Og muligheden for at kunne linke til en søgning er vigtig. Er der forresten nogle som har lagt mærke til denne detalje?