Ja jeg får HELE tiden ideer til hvordan man kan gøre div. ting, og hvordan man kunne udvikle det. Problemet er bare jeg jo ikke kan have gang i alle de projekter!? Og også øknomisk kan vi jo hellere ikke have gang i alle de ideer jeg får. Fx i går sidder vi sammen med et hold venner og spiller et "hjemmelavet" spil som var RIGTIG sjovt, og jeg siger straks det skal da laves som et rigtig spil!! Så gør vi sådan og sådan og det skal hedde sådan mm.. Og nu arbejder min hjerne bare på den ide HELE tiden!!! Vennerne vi spillede med synes det var en SUPER ide.. Men min kære mand kan snart ikke følge med! Hvad gør I med alle de ideer der komer til jer?? Prøver I at holde dem tilbage fører I den ud i livet? Tror jo snart mine forældre, bror og kære mand er tært af at hører på mig.. Kan I hjælpe med et par gode råd?? |
Jeg får også ideer hele tiden og det er ikke kun til ting på nettet.
Jeg har en ide box, jeg putter ideerne i. Får dem skrevet ned og så tager jeg dem frem efter f.eks 1 md, syntes jeg stadig de er gode, så snakker jeg lidt med folk som har forstand på det og tager den derfra.
Men det er svært, jeg er blevet meget bedre til det med alderen ;-)