Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af tømrerside

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Spætten - i har kun links fra 27 forskellige domæner ifg OpenSiteExplorer.. SÅ meget kan I heller ikke have gjort for linkbuildingen. De fleste sites jeg starter op har 100+ forskellige domæner indenfor de første 3 måneder - men så rykker det også hurtigt.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 16:14

jeg har personligt lavet over 500 links på forskellige sider, jeg ved ikke hvor i får jeres info om links fra.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:18

Spætten:

jeg har personligt lavet over 500 links på forskellige sider, jeg ved ikke hvor i får jeres info om links fra.

Ja på linkkataloger? Og du er sikker på at de er godkendt og at der er dofollow på ikke?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:19

Spætten:

Så er de måske ikke indekseret / på sider google ikke indeksere.

Istedet for at fokusere på at være nummer 1 synes jeg du skal fokusere på dine titles og meta description.

Han ligger nummer 1 uden at bruge nogen af delene, hvorfor det burde være let at stjæle kunder fra ham ved at ændre dine tekster så de ikke er så robotagtige fx "søger du TØMRER ODENSE?"

:: HDMI kabel ::

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 16:25

umiddelbart er det kun et spørgsmål om at ligge nummer et, meta descriptions og kvaliteten på sitet overhaler jeg den side med længder. Det er bare blevet et mål, at nu skal jeg ligge nr 1, både på det søgeord og på andre vigtige.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:26

Også skal det siges at det er bevist at forskellen mellem at ligge nummer 1 og nummer 3 er så meget forskellig.

vh AB

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:32

Spætten:

umiddelbart er det kun et spørgsmål om at ligge nummer et, meta descriptions og kvaliteten på sitet overhaler jeg den side med længder. Det er bare blevet et mål, at nu skal jeg ligge nr 1, både på det søgeord og på andre vigtige.

Det er jo heller ikke specielt svært når han hverken bruger title eller description seriøst, tilgengæld bliver i begge overhalet af dem et stykke længere nede. Du behøver ikke at lave din description til søgemaskinerne, den skal være til brugerne.

WordSEO:

Også skal det siges at det er bevist at forskellen mellem at ligge nummer 1 og nummer 3 er så meget forskellig.

vh AB

Ja, men de fleste undersøgelser er hvor indholdet er tilsvarende. Det siger sig selv at folk klikker anderledes hvis nummer1 er uden meta description.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:33

Spætten:

siden er få måneder ældre end min og backlinks har jeg tjekket. Der er ikke ret mange backlinks og dem der er, er stort set alle fra kataloger.

Ifølge hvad jeg kan se så er deres side et år ældere.. Hvor får du de "par måneder" fra?

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 16:34

Jeg har ingen idé om hvordan jeg skaffer 100 backlinks der ikke er fra link-kataloger, flere af de links jeg har er meget relevante, men ja, jeg har givet den gas med link-kataloger.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:36

Spætten:

Jeg har ingen idé om hvordan jeg skaffer 100 backlinks der ikke er fra link-kataloger, flere af de links jeg har er meget relevante, men ja, jeg har givet den gas med link-kataloger.

Blogs og danske artikeldatabaser ? - Og artikeldatabaser giver meget mere værdi!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)