Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af tømrerside

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Spætten:

Jeg har ingen idé om hvordan jeg skaffer 100 backlinks der ikke er fra link-kataloger, flere af de links jeg har er meget relevante, men ja, jeg har givet den gas med link-kataloger.

Det er også fint med links derfra, men hellere et godt link fra en byggerelevant side end 10 links fra et linkkatalog.

Problemet med linkkataloger er at der ikke er så mange som linker til dem og der er rigtigt mange links "ud af huset" derfor får de ikke en betydelig værdi.

:: HDMI kabel ::

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 17:50

ville det være en ide at oprette domæner med de søgeord jeg gerne vil ranke højt på, og opbygge tekst-tunge sider men info om de forskellige emner, for så at linke videre til www.spaetten.com ?

Og har det noget at sige om siden feks hedder www.nyevandrør.dk eller den hedder www.nye-vandrør.dk ?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:56

Spætten:

ville det være en ide at oprette domæner med de søgeord jeg gerne vil ranke højt på, og opbygge tekst-tunge sider men info om de forskellige emner, for så at linke videre til www.spaetten.com ?

Og har det noget at sige om siden feks hedder www.nyevandrør.dk eller den hedder www.nye-vandrør.dk ?

Nej intet men lad ikke ÆØÅ indgå i donæmet..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:40

Spætten:

problemet er bare at jeg i mere end 8 mdr har haft mange flere undersider og mange flere backlinks. Umiddelbart rykker jeg ingen steder, jeg har ligget nr 3 i 6-7 mdr.

vis tjekker back links historie alle links beholdes ikke tjek her der er få links , derved, ved jeg ikke hvad er sket , men kan se toppet sidste år i september gået jævnt ned siden og lige nu jævn med samme antal dog langt fra samme antal som sidste år i september

ups denne side ikke findes harmer stor fejl jeg ser et par undersider hos dig, måske er der flere jeg har ikke tjekket alt

kort tjek med denne service fandt ups fejl det er langt bedre med 301 peg mod den meste korrekt side

no data er derfor en del sider ikke indhold på , derfor få det rette , lav 301 peg ved gamle undersider der ikke findes mere , til korrekt underside eller vælg forside hvad passer bedste med indhold , den peger man mod

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)