Kunne det slet ikke ske det kunne udvikle sig til noget :d? |
Mads:Kunne det slet ikke ske det kunne udvikle sig til noget :d?
Jo, hvis du tager arbejdshandskerne på ;)
Kunne det slet ikke ske det kunne udvikle sig til noget :d? |
Jo, hvis du tager arbejdshandskerne på ;) |
Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)
Hvis jeg kunne programmere så var jeg da gået igang, men da det aldrig har været min kop-te så ja :) Men man kunne måske slå sig sammen et par stykker? |
Ja, hvis du kan finde nogen. Men du bliver nok nød til at fortælle folk hvad du selv har af kompetencer du vil byde ind med, ellers kan man hurtigt (som programmør) bedømme ud fra det du skriver, at man kommer til at sidde og lave hele lortet selv. :) |
Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)
Det kunne være sjovt, at samle nogle herinde men jeg kan godt starte med at melde ud! |
har tænkt lidtdet samme men så skulle det være så ægte som muligt med fakturaer og moms og told og import. Så man ren faktisk lærte det. Det kunne være missions opbygget. Første mission. start firma cvr og så videre vælg produkt fysisk eller service. Køb lager og så videre. Sådan man lærte alt inden for iværksætteri. Ville gerne betale op til fx 30kr om måneden for at spille det. Hvis det var godt. Hjemmeside hosting og seo optimering og det hele skullle laves med. og noget lignende elance hvor man kunne leje folk til at arbejde. og marketing. Men ellers bare grundelen regnskab marketing og webshop.Måske skulle man give ideen til væksthuset. Problemet er hvis der ikke er nogen penge i det. Så bliver det svært at få en privat person til at lave. Så derfor tænker jeg væksthuset i århus eller andre kunne måske bruge ideen. |
Man kunne vel også samle et team/hold som var med på ideen også bare gav den maks skalle! Skaffe nogle sponsore og samarbejdspartnere! :)! Jeg syntes stadig det er en genial god ide! |
Jeg har haft samme ide med et online spil som kan hjælpe med til at blive iværksætter og komme godt fra start. Måske vi kunne lave en frivillig udviklingsgruppe , tænketank som kan komme med gode ideer til sådan et spil. Dog vil deltagelse være på frivillig basis men det er jo også sjovt at være med til at udvikle og forme sådan et spil. Hvis i ønsker at være med så skriv til mig på: Info@startopmagasinet.dk De bedste hilsner Ronni |
God ide. Jeg tror også at der være penge i at banker mf får deres navn med i spillet |
Lige præcis :) Det kunne være ret fedt :) |