2012 er godt i gang. Nogle har lavet nytårsforsætter, de fleste har glemt dem igen. Andre er er ligeglade med nytårsforsætter og sætter aldrig mål. Nogle er ligeglade med nytårsforsætter men sætter mål alligevel. Hvem er du , og hvor er du ? Lige nu ? For over 15 år siden lavede jeg en plan, der gik ud på at jeg først skulle have styr på de indre dynamikker inden i mig, som forhindrede mig at have det liv, som jeg drømte om. Da jeg var ret udfordret pga en del omsorgssvigt , traumer og nederlag, så tog denne del af min plan, mange år at få hul igennem på. Part 2 af min plan var at få udnyttet mine potentialer til at skabe mig en karriere. Dette tog meget kortere tid at få hul på ( når først du er forløst inden i, er alt meget nemmere ) Part 3 er min fysik. Og den er jeg i gang med nu. Jeg træner fitness, løber, styrketræning og spiser super sundt ( for det meste ) Kort sagt er min livsplan ved at gå i opfyldelse. Dette er langt større end et simpelt nytårsforsæt. Men et nytårsforsæt kan være en fin måde at ligge en plan på. Pointen er bare : hvorfor ikke hæve din standard ... hele tiden ? Resten af dit liv. Det jo virkelig tilfredsstillende at se sig selv , nå det ene mål efter det andet. Man bliver til en ustoppelig powermaskine. En af mine store mentorer, Tony Robbins, har lige lavet en ny video som, hvis du virkelig vil, kan bruge til at forstå hvorfor du måske allerede har glemt dine mål. Videoen er 35 minutter lang, så hvis du blot søger et funky citat, som kan skabe en god følelse i din krop i ca 2-3 sekunder, så er det ikke for noget for dig. Hvis du er commited, så er det noget for dig. Fortsat godt 2012 |
Hold kæft det var godt!!