Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiser du den af ? Eller tager du dit liv til et nyt niveau ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

2012 er godt i gang.

Nogle har lavet nytårsforsætter, de fleste har glemt dem igen. Andre er er ligeglade med nytårsforsætter og sætter aldrig mål. Nogle er ligeglade med nytårsforsætter men sætter mål alligevel.

Hvem er du , og hvor er du ? Lige nu ?

For over 15 år siden lavede jeg en plan, der gik ud på at jeg først skulle have styr på de indre dynamikker inden i mig, som forhindrede mig at have det liv, som jeg drømte om. Da jeg var ret udfordret pga en del omsorgssvigt , traumer og nederlag, så tog denne del af min plan, mange år at få hul igennem på.

Part 2 af min plan var at få udnyttet mine potentialer til at skabe mig en karriere. Dette tog meget kortere tid at få hul på ( når først du er forløst inden i, er alt meget nemmere )

Part 3 er min fysik. Og den er jeg i gang med nu. Jeg træner fitness, løber, styrketræning og spiser super sundt ( for det meste )

Kort sagt er min livsplan ved at gå i opfyldelse. Dette er langt større end et simpelt nytårsforsæt. Men et nytårsforsæt kan være en fin måde at ligge en plan på.

Pointen er bare : hvorfor ikke hæve din standard ... hele tiden ? Resten af dit liv.

Det jo virkelig tilfredsstillende at se sig selv , nå det ene mål efter det andet. Man bliver til en ustoppelig powermaskine.

En af mine store mentorer, Tony Robbins, har lige lavet en ny video som, hvis du virkelig vil, kan bruge til at forstå hvorfor du måske allerede har glemt dine mål.

Videoen er 35 minutter lang, så hvis du blot søger et funky citat, som kan skabe en god følelse i din krop i ca 2-3 sekunder, så er det ikke for noget for dig. Hvis du er commited, så er det noget for dig.

Fortsat godt 2012

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold kæft det var godt!!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:36

Ja han er mesteren. Og det her er uden tvivl en af de bedste videoer jeg har set fra ham.

Desværre kunne jeg ikke indlejre den her på Amino. Jeg har set andre der også har haft det problem, det kunne være godt at få det ordnet. Men nu er linket der.

God fornøjelse med dit 2012 Azzyh :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:39

faktisk en super på mindelse i at huske det er en selv første den indre ro, der giver meste orden i sit eget livs plan mod den optimale vækst

man skal gennemtænke plan der kan give øget vækst meste muligt til sit næste projekt end at lave alle 100 projekter på en gang , denne fejl gør jeg måske selv satser det hele det  bliver alt for bred satsning

en virkelig god livs på mindelse ro der gør man kan følge med det er afgørende for en videre succes til næste trin i succes ramme 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg fiser den bare af... Geeked

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:10

Lige for tiden fiser jeg den også bare af, og nyder det til fulde.
Masser af tid med familien, og mange hyggestunder med den lille, havde desværre meget lidt tid med Stella som lille, hvilken jeg har fortrudt, så heldigvis kom der lige en lille dreng mere, så man kan få indhentet det man gik glip af tidligere.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:11

Koludabyg:

Lige for tiden fiser jeg den også bare af, og nyder det til fulde.
Masser af tid med familien, og mange hyggestunder med den lille, havde desværre meget lidt tid med Stella som lille, hvilken jeg har fortrudt, så heldigvis kom der lige en lille dreng mere, så man kan få indhentet det man gik glip af tidligere.

Yes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:19

At kunne nyde livet, i stedet for kun at fokusere på penge osv, kan også sagtens være at tage sit liv til et nyt niveau.

Så tillykke med det, og tillykke med den lille guldklump :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:25

Jimi Hove:
At kunne nyde livet, i stedet for kun at fokusere på penge osv, kan også sagtens være at tage sit liv til et nyt niveau.

Ja, det har du ret i.

Jimi Hove:
Så tillykke med det, og tillykke med den lille guldklump :)

Takker...:)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:32

Klokken 16.00 i dag tog jeg ned sammen med 4 tætte venner på Bodegaen i Aarhus. Bodegaen har 2års fødselsdag, og sælger derfor øl til 2 kr. stykket.

Efter en del øl og klokken blev 18.30, blev jeg ramt af en følelse. Jeg burde tage hjem, og arbejde videre med mine projekter. Jeg brænder så hårdt efter dem, og derfor nytter det ikke noget at drikke sig fuld hver weekend.

19.00 var jeg hjemme, et koldt bad og fik rystet alkoholen af mig. Siden har jeg sat og arbejdet intenst.

Jeg ved godt at der intet er i vejen med, at komme ud engang imellem eller ofte.

Men skaber-genet indeni mig tog kontrol. Jeg fortryder det på ingen måde.

Super fed video Jimi. Tak Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)