Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiser du den af ? Eller tager du dit liv til et nyt niveau ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er drevet... Det er ikke baseret på vilje, og på hvad du burde ,du er tippet over, da du ved hvem du er, og hvad du vil

Lige præcis hvad videoen handler om.

Fedt svar Sasa :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hey Jimi,

Fedt indlæg, og fedt at livsplan er ved at gå i opfyldelse!

Jeg kender den tilfredsstillelse. For snart 4 år siden var jeg meget overvægtig, lidt træt af livet som det så ud, havde mistet en del motivation og groet lidt fast i det samme kedelige mønster. Men en dag på vej hjem fra kontoret, besluttede jeg mig for at ændre mit liv. Den korte version er, at jeg tabte mig 70 kg, flyttede til Californien, fandt mit livs kærlighed, kom i mit livs form (løber mit 2. marathon på 5 måneder næste weekend) etc. Det er virkelig tilfredsstillende at gå målrettet efter noget, og opnå det. Igen og igen. 

Det er fedt at du indså fra start, at forandringen skulle komme indefra. Jeg gjorde det samme. Det er den hårde vej, og det tager tid at se resultater, men det er nok også den eneste rigtigt effektive vej for vedvarende resultater.

Tony er cool!

mvh Carsten

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 07:16

Tak Carsten, og fantastisk gået af dig selv . Det må føles som at vinde i lotto mange gange i træk, bare endnu bedre, da det er din egen fortjeneste

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 08:57
Det er god stil Jimi. Fedt at vågne op til det indlæg.
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 09:16

Hej Jimi

Fedt indlæg, og god video at vågne på! 

Han har helt ret i den kolosale forskel der er på Must's og should's - mine shoulds bliver der slacket på hele tiden.. for eksempel, jeg burde læse til undervisningen på lærerseminariet, men gør det kun halvt. 

For 5 år besluttede jeg mig for at jeg ikke længere ville være tynd og splejset, da det ikke skulle være min identitet. Jeg arbejdede hårdt, trænede meget og nåede mit mål. Men det der drev mig og motiverede mig var at få det visuelle på plads, men nu hvor jeg i bund og grund er tilfreds med det, og jeg er tilpas i min krop, er det meget svært at finde motivation til at komme i bedre form! lige nu træner jeg 2-3 gange i ugen, og finder "komfort" i at jeg vedligeholder noget der iforvejen er godt (nok). 

Men nu kan jeg se at jeg bliver nød til at ændre min mentalitet, og lave det om til et must. for så snart det bliver et must, som med denne virksomhed her, tænker jeg på det hele tiden, og konstant leder efter løsninger og muligheder for at forbedre den. Siden jeg begyndte på Wave Ad har jeg arbejdet med det i næsten alt min fritid.

Men er det muligt at have flere must's og vil den største must ikke bare overskygge de andre ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:19

Aske Løkken:
Men er det muligt at have flere must's og vil den største must ikke bare overskygge de andre ?

Der findes jo allerede en del " must " - spise , sove osv.

Man har jo kun 24 timer i døgnet, så en begrænsning er der jo.

Mit eget råd det er at lave en prioriteringsliste for hvordan du ser dig selv som optimalt lykkelig.

Hvilken slags fysik vil du have, hvilken venner vil du have, hvilke bøger vil du læse, hvilke foredrag vil du gå til, hvilken slags mad vil du lære at lave, hvilken sport vil du være god til, vil du skrive en bog, vil du lære andre hvad du selv har lært.... osv osv... Man kan lave 1000 ting i livet. Og hvis du kombinerer en del af dem, til din helt egen miksture, så er man tæt på at være komplet lykkelig.

Når man har nået det ( hvis man når det ), så er der vel intet galt ved " bare " at vedligeholde det og NYDE :)

Man kan dog have store presserende " must " at de overskygger alt andet, og det må man så acceptere. Det har jeg selv haft i mange, mange år. At kunne vælge frit, er en luksus som man måske nemt tager for givet. Men det er en luksus som kan opnås.

Jeg vil stærkt anbefale at tage en lydkursus med Tony Robbins som hedder Personal Power. Der ligger du netop en komplet mangeårs plan for dit liv, og hvad der gør dig lykkelig. Jeg brugte 20 dage på det kursus og fik skrevet ca 20 a4 sider med planlægning og mål for mit liv.

Kurset kan købes på nettet

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)