Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis-ting.dk - Hvad er din erfaring med siden?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Ville egentligt godt høre om jeres erfaringer med Gratis-ting.dk da jeg er igang med at skrive om dem på min blog :).

Søger de gode og dårlige erfaringer.

Bare skriv! ;)

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 11:28

Hvis du vil skrive om dem i din blog, så må du vel på forhånd have erfaringer med dem? eller er indlæggene her på Amino grundlag for at skrive en artikel om en hjemmeside?

Selv hvis jeg havde negative erfaringer ville jeg bestemt ikke dele dem herinde.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 11:32

Jeg har skam haft masser af fede og sjove tider med Gratis-ting.dk, og skrev måske også for hurtigt.

For er ikke interesseret i de negative meninger, vil godt høre om folks positive perioder med siden :).

Skriver det her, fordi jeg søger erfaringer til bloggen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den gang man gik i folkeskole, var det nok det eneste man lavede i computerrummet. Nemlig at være på gratis-ting og spille slime, tower defence m.m. Men efter folkeskolen bruger jeg det ikke mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17

Ligesom Jannik, brugte jeg det også helt vildt i de små klasser i folkeskolen - Nøøj, hvor det vækker nogle gode minder frem ;o).

Fantastisk side, andet kan jeg sku ikke sige! 

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 14:37

Er glad for at høre at andre har haft samme positive afspejlning af gratis-ting som jeg har haft.

Søger stadig flere svar, da jeg godt vil op og have 5 positive testimonials til min blog :)

Dennis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)