Hej Amino'er Jeg har læst mange steder, om folk der tjener penge på at smide reklame ud på deres fan sider på facebook. Kan se der os er meget snak om det her på Amino. - Men er det nu så godt som alle folk siger ? For synes da os ens indtjening kan svinge meget, som jeg har læst mig frem til, at facebook kan finde på at lukke ens facebook gruppe, fordi man går imod noget de vil have, så kan man begynde helt forfra igen. - Men ville bare høre fra jer andre der har en facebook fan side, hvor du udsender reklamer på din side, og faktisk tjener lidt penge på det? Og hvis du har lyst til at dele med os andre hvad du ca tjener på en måned på din side? - Man kan os lige smide sin gruppe herind så vi kan synes godt om hinandens. / Martin |
1. Ja det kan give ret gode penge, endda flere tusinde om dagen, men beløbet er meget svingende.
2. Det er brud på Facebooks regler at reklamere fra en Facebook side
3. Facebook lukker din bruger, hvis du bliver opdaget, og din bruger vil blive slettet permanent, du vil miste alle dine facebook sider, grupper, billeder, ja alt hvad du har på din facebook profil.
4. Til gengæld er det lovligt at have reklamer i Facebook apps, denne metode har jeg tjent mere end 20.000 på, på kun 11 dage. Du kan kontakte mig for at høre mere :)