Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har det! Men Kan det bruges? Affiliate.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg tror jeg nogenlunde at jeg har fundet et emne til min første affiliate hjemmeside. Mountainbikes!

ved en del om dem og hvordan man skal køre på dem! Men hvilken slags hjemmeside skal jeg så lave? Har ikke lavet en før, men har læst mig til hvordan man gør. Det skal ikke være noget med salg af gøre. men måske video guides, bruger gallerier, skriftlige guides, forums, reviews af diverse mountainbikes, de forskelige mountainbike sports, noget i den stil. men er der nogen der vil se det hvis jeg gør meget ud af det? Eller ligger jeg 4000 sider bagud når nogen F.eks søger på "downhill mountainbike guide"  tak på forhånd ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:57

Hej Palleboy

Altså du er jo nok et par sider bagud da det er et rimeligt populært emne. Det kommer dog an på hvilke keywords du får promotet, og en hel masse andre parametre. Jeg vil dog mene at det at du interessere dig for emnet er et kæmpe plus for dig. 

Jeg vil mene at hvis du gør meget ud af det, og skriver om de ting du kan lide, og ved noget om, så skal de andet nok komme. Jeg kører selv mountainbike i Rebild bakker/rold skov, så du har allerede 1 der gerne vil tjekke din side ud. Så mangler du jo bare alle de andre :)

Hilsen Jonas

KOMPLET HJEMMESIDE FOR 2000 KR! - MED INDHOLD!

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 01:27

Jonas Hansen:

Jeg vil mene at hvis du gør meget ud af det, og skriver om de ting du kan lide, og ved noget om, så skal de andet nok komme. Jeg kører selv mountainbike i Rebild bakker/rold skov, så du har allerede 1 der gerne vil tjekke din side ud. Så mangler du jo bare alle de andre :)

Hilsen Jonas

det er da fedt! Jeg vil også gøre så meget jeg kan ud af det! :)

men havde også tænkt på et forum på siden + et galleri? :) og så læse noget mere på det, og selv fortælle lidt i de forums! ville også lave nogle kategorier om hvilken cykel der ville passe en bedst, til pris, behov, sports som XC, downhill, dirtjump og så nogle links til fabrikanterne der sælger den således "valgte" cykel :)

Satser meget på at kunne køre downhill her til sommer. og laver også noget af det her så jeg kan få råd til en downhill cykel. Har slet ikke penge til en :( men ja, jeg giver ikke op!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 03:16

HAr selv villet lave en med cykler, men kan kun finde cykelpartner fra partner-ads. Håber for dig du kan finde flere.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 08:29

har du nogle nemme emner istedet for så? :)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:35
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:46

palleboy:

Hej. jeg tror jeg nogenlunde at jeg har fundet et emne til min første affiliate hjemmeside. Mountainbikes!

ved en del om dem og hvordan man skal køre på dem! Men hvilken slags hjemmeside skal jeg så lave?

Hvis jeg må have lov at give et kort svar i én sætning, så skal det være: Lav en hjemmeside, hvor du kun anmelder de aller bedste cykler, som du helhjertet kan anbefale andre, og lav dine anmeldelser så gode og grundige og med videoer, at de ikke kan gøres bedre

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:18

Vil støtte op om Anders Saugstrups råd - Du skal nok finde en måde, at genere en indtjening på, hvis du laver en god side.

Send mig en pm, så skal jeg nok hjælpe dig igang :-)

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 09:26

BBmassage:
Send mig en pm, så skal jeg nok hjælpe dig igang :-)

hvordan er det lige man sender pm her? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Kevin Hansen:

HAr selv villet lave en med cykler, men kan kun finde cykelpartner fra partner-ads. Håber for dig du kan finde flere.

Der er ikke andre der cykelshops der har affiliate end os Smile

Ken Schultz:

Hej

Måske kan du finde inspiration på denne liste :-)

http://www.partner-ads.com/dk/affiliate-emner.htm

Mvh. Ken

Ken, hvorfor integrere du ikke denne side med Partner-Ads, så du kan se statistik for siden og få værdi ud af de links, som bliver lavet til undersiden?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)