Hej. jeg tror jeg nogenlunde at jeg har fundet et emne til min første affiliate hjemmeside. Mountainbikes! ved en del om dem og hvordan man skal køre på dem! Men hvilken slags hjemmeside skal jeg så lave? Har ikke lavet en før, men har læst mig til hvordan man gør. Det skal ikke være noget med salg af gøre. men måske video guides, bruger gallerier, skriftlige guides, forums, reviews af diverse mountainbikes, de forskelige mountainbike sports, noget i den stil. men er der nogen der vil se det hvis jeg gør meget ud af det? Eller ligger jeg 4000 sider bagud når nogen F.eks søger på "downhill mountainbike guide" tak på forhånd ;) |
Hej Palleboy
Altså du er jo nok et par sider bagud da det er et rimeligt populært emne. Det kommer dog an på hvilke keywords du får promotet, og en hel masse andre parametre. Jeg vil dog mene at det at du interessere dig for emnet er et kæmpe plus for dig.
Jeg vil mene at hvis du gør meget ud af det, og skriver om de ting du kan lide, og ved noget om, så skal de andet nok komme. Jeg kører selv mountainbike i Rebild bakker/rold skov, så du har allerede 1 der gerne vil tjekke din side ud. Så mangler du jo bare alle de andre :)
Hilsen Jonas