Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med kildevand - Forslag til forbedringer modtages

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Smag og behag er jo forskellig, men jeg synes, at din baggrundsfarve er for dyster. Logoet er derimod rigtig flot og relevant.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:29

Jeg synes, at det er en flot og enkel side, men det er rigtigt, at kurven ligesom forsvinder i designet.

Måske er det pga. disse kreditkort, at man tror, at denne firkant blot oplyser om kreditkort.

Måske skal kreditkortene være et andet sted?

Hilsen, Robert

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jan 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Skanem OU Skrevet kl. 15:44

Hi Andreas,

The website is very simple, and it is good.

When I am on the main page, and click on "KØB" button, I really expect to get one bottle of water for the price that was on the main page. I go to shopping cart and see that I have to by minimum 20 bottles.... Is it good? NO. :-)

Make it clear for visitors what exactly you are selling. I am also not interested to read lots of text on main page. I want to see products. Make pictures bigger, out with all text that no body read. 

Meny in the header. Make it visible. Make "Kurv" visible. Light grey color on dark grey... 

Have fun!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 17:34

Hej Andreas.

Vil du ikke lige smide mig en mail på mj @ pezzo.dk ( bemærk mellemrum ) har måske noget nyt vi kan snakke om.

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 21:13

Hej alle.

Ville bare lige sige tak for jeres inputs. Det er lækkert at så mange vil kommentere og komme med forslag.

Vi har nu fået implementeret et par af forslagene, men der er stadig lidt vej - der er jo altid noget at forbedre Smile

God mandag til alle jer derude!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)