Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med kildevand - Forslag til forbedringer modtages

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Min makker og jeg har netop fået vores nye webshop online som distribuerer kildevand fra Aquador og Denice i storkøbenhavn. Firmaet er sådan set en form for et datterselskab til min makkers firma som i forvejen distribuerer andre læskedrikke som sodavand, juice osv på Sjælland.

Der er ikke så meget nyt i at sælge kildevand, men idéen er, at vi vil sælge kildevand som abonnementservice hvor vi automatisk kommer ud til vores kunder i faste intervaller og leverer en ønsket mængde kildevand. Vi vil så automatisk regulere størrelserne af leveringerne når vi kan se, om virksomheden forbruger mere eller mindre vand end den oprindelige aftale. Samtidig tilbyder vi at regningerne kører over betalingsservice - således skal virksomheden ikke længere bruge tid og ressourcer på at indkøbe vand (Alt dette er dog ikke kommet online endnu).

Hvad synes du umiddelbart om vores webshop? Kritik og forslag modtages gerne :-)

Billedet på forsiden har jeg selv en forestilling om skal rettes, således at man allerede dér kan trykke sig ind på Kildevand, Danskvand osv.

Linket er www.cphwater.dk

Hører gerne fra dig :-)

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:24

Den øverste hvide boks ser lidt tom ud...

Har du et CVR nummer så læg det op på :) 

At der ved produkterne står køb er lidt for aggressivt, skriv hellere "Læg i kurv"

Jeg synes du skal lave et favicon :)

Din navigationsbar er næsten usynlig, men det er måske med vilje det skal være diskret :D

- Alexander Baandrup Larsen

P.S

Dit logo er rigtig flot!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:30

Egentlig fin nok shop men måske lidt for meget om dig/jer på forsiden.. Det er vigtigere at præsentere shoppen og produkterne.

Efter at have lagt produkt i kurven er det næsten umuligt at finde kurven :-) Den skal nok fremhæves en smule :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:31

Hov sorry så den faktisk at kurv også er i venstre side men ved mig er der grafik fejl så man næsten ikke kan se det.. Bruger mac + chrome

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:40

Tak for jeres svar.

Kristoffer, har du mulighed for at tage et screenshot? Jeg kører også mac og chrome, og her er ingen problemer?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:43

Yes her er det.. Skyldes nok at den hopper for meget ned når der er produkter i kurven.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:45

jeg synes i alt en flot side Smile

cvr nummer i fodnoten på siden , det vil give siden mere troværdighed

husk google plus og facebook og måske twitter oveni da det social er blevet vigtigere med google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:52

Tak for info. Så er CVR-nummer sat i fodnoten.

Mikael, har du nogen forslag til hvordan man kan bruge kildevand på sociale medier som dem du nævner? Det er jo mest store og mellemstore virksomheder vi henvender os til. Jeg er lidt idé-løs på det område.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:54

Kristoffer, ja, det kan jeg godt se. Prøvede lige i min egen Chrome, og den gjorde det samme - har sendt fejlen videre til vores designpartner som lige må rette det :-)

Vi har forresten brugt Cygnet på en DanDomainshop hvis der er nogen som er interesseret i at vide hvem der har lavet den :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11

Andreas Krickhahn:

Tak for info. Så er CVR-nummer sat i fodnoten.

Mikael, har du nogen forslag til hvordan man kan bruge kildevand på sociale medier som dem du nævner? Det er jo mest store og mellemstore virksomheder vi henvender os til. Jeg er lidt idé-løs på det område.

social medier bruger jeg mest til at få nogle google plus likes og derved stige på google ,da de social medier er blevet vigtigere for google når de vurdere en side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)