Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt website - psd2wp.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt koncept og flot og overskuelig hjemmeside :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:51

Hej

Andreas, tak for svaret, jeg vil lige overveje om der skal findes en anden tekstur til stenbaggrunden. Den er blevet sløret lidt i photoshop for at teksten foran skulle være let at læse, og det kan da godt være, at det var en dårlig ide :-)

Kristoffer, tak for roserne - du er ikke den første der siger, at den sorte baggrund er underlig, så vi vil lave en mere blød overgang fra selve indholdet. 

Mikael, tak for feedback - jeg vil lige overveje den med bestillingsformularen. Vi havde allerede snakket lidt om det, men kom fra det igen fordi vi gerne vil have at kunden kontakter os, når de nogenlunde ved, hvad de skal have, sådan at der ikke bliver bestilt noget, som er en anden løsning end det kunden havde forventet. Angående sociale medier så kommer der til at være for meget vedligehold i at have deciderede sider med indhold der, som kan sælge varen direkte med et link fra hjemmesiden. Ved godt det er meget oppe i tiden, men jeg vil hellere lade være end at gøre det halvt. Måske senere :-)

Thomas, Tak :-)

Mvh Allan  

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:36

Hej Allan,

Først og fremmest: super fedt koncept.

- Jeg bliver en smule frustreret af de to sorte bokse i titlen - jeg opfatter de sorte bokse som fejl, jeg ved ikke hvorfor. Ville det ikke være nemmere blot at fjerne den første boks og derefter erstatte den anden boks med en bindestreg el.lign.?

- Jeg synes - ligesom Kristoffer - også at der er blevet brugt lige lovlig meget bevel på siden. Det virket (i hvert fald i mine øjne) lidt forældet at benytte sig af så meget bevel.

- I forhold til jeres prisberegner, så synes jeg at den burde vise den fulde pris i stedet for pris + tilvalg. Det er meget nemmere for kunden, at den fulde pris blot bliver vist på siden fremfor at de selv skal til at finde en lommeregner frem.

- Jeg er heller ikke særlig vild med den skygge, der ligger i mellem dine referencer. Jeg tror også selve referencelisten skal bygges op på en anden måde, ellers skal brugen scrolle utrolig meget, når du har fået masser af referencer.

Det var lige et par hurtige input. Held og lykke! :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 12:26

Hey Allan,

Jeg ved ikke om det blot er min computer / Mit antivirus program (Avast)
Men den giver en "Warning" når jeg prøver at gå ind på din side?

Jeg tænker selvfølgelig ikke at der er noget inde på din side, men det kan
muligvis skræmme andre, hvis de får samme melding.

Jeg ved ikke HVORFOR den siger det. Min Avast (Antivirus) popper blot op når jeg går ind
på din side.

Med venlig hilsen
Ken

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:35

Synes umiddelbart i skulle lave en ekstra beregning således man ikke selv skal til at lægge prisen + tilvalg sammen:

http://screencast.com/t/is1VGnE5pi

Ellers fin side, men som er nævnt før ser jeres bevel lidt underlig ud nogle steder, og det passer ikke rigtig ind i resten af siden imo.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:42

Hej Ken,

Jeg opdaterede igår CK-editor plugin'et til den nyeste version, som blev udgivet, og der kan jeg se, at der er en polsk hacker, der har fundet et sikkerhedshul. Tak fordi du gjorde opmærksom på det, og til jer andre der bruger ck-editor - mon ikke der snart kommer en opdatering...men tag lige og deaktiver jeres plugin indtil den er på plads. Anti-virus programmet skulle gerne stoppe med at brokke sig nu, hvis ikke det gør, så må du meget gerne lige sige til.

Hej Lars,

Tak for feedback :-) Den er nævnt før og jeg laver det om, så det er en samlet pris.

Der er virkelig kommet meget brugbart og konkret ud af indlægget for os - tak.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:

Vores koncept er ikke minded på gør-alting-selv folk med masser af tid, men i stedet på grafikere / bureauer, hvor wordpress sites skal sidde i skabet første gang.

Så burde jeg jo lægge lunt i din målgruppe...

Lidt feedback:

Jeg er som flere andre heller ikke specielt vild med det grafiske udtryk. Og vil klart være grunden til et meget hurtigt fravalgt fra min side. Et 2012-look ville klæde det!

Det er vigtigt, for mig ihvertfald, at der der bliver leveret er top-kvalitet. Her snakker vi html, css, js, theme-funktioner etc. Pæn, struktureret og valid (så valid den kan blive idag) kode. Der ikke breaker i mine kunders browsere.

Themet SKAL være skræddersyet - omkodning/hacking af eksisterende themes er ikke godt nok. Der er for mange faldgrupper og ting der overses eller ikke liiige bliver rettet.

Et theme må ikke være afhængig af 20 forskellige obskure plugins. Få og centrale - klart, men themet skal være let at gå til for enhver - selv den helt uanede kunde der kun kender til MS Word og hjerterfri på hjemme-pc'en. Wordpress sørger for dette langt hen af vejen, men for at gå den fulde mil bør langt størstedelen af theme-funktionerne være en del af themet.

Så - godt at det bliver nævnt at i kan skræddersy dem!

Men hvis jeg skal overbevises skal der endnu mere til; Hvor er blingblinget af lækre funktioner, hvor er det responsive/mobilvenlige, hvor er 'derfor-skal-du-vælge-os-i-stedet-for-de-andre-eller-at-gøre-det-selv'. Overbevis mig om at alle de latterligt oversmarte ting jeg sidder og kreerer i mit hovede (som designere jo er kendt for i udviklerkredse) rent faktisk kan lade sig at gøre når jeg vælger jer.

Det er mange krav til 3500,- men for et velfungerende stykke arbejde vil jeg også gerne betale væsentligt mere.

Men hvis jeg var dig ville jeg starte med at hyre en skarp designer, en af dem du gerne vil hyrer dig, og så få lavet et site der giver en god forsmag på mulighederne.

---

Sitet bliver i øvrigt fyldt med scrollbarer ved 1200px - en anelse for stort hvis man tager 'best practises'-brillerne på - ja og unødvendigt med det aktuelle design hvor det spændende ligger indenfor 960 ;)

---

Det var lidt for hoften...

:) Kim

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:36

Så blev der lavet lidt ændringer:

- favicon

- mindre bevel

- pris slået sammen til én pris

- ny baggrundsfarve

- kontaktinfo i footer og på kontaktside

Hvad siger vi til det? :-)

Mvh Allan

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 23:01

Hej Kim,

Mange tak for din tid og dine skarpe kommentarer :-)

Jeg har samme holdning til kodningen af themes. Har flere gange været inde og rydde op efter andres arbejde, hvor et eller andet framework er blevet anvendt med afhængigheder til standardthemet og lign. Det er spild af alles tid..

Det er en kanon ide at lave et eller andet eksempel på en funktion som er lidt udover det sædvanlige og vise på hjemmesiden. Må lige i tænkeboks og finde på noget.

Angående designet så er det en dum fejl at jeg har glemt at dele baggrunden op så vi undgår de scrollbars - præcist den slags jeg håbede at fange med dette indlæg. Vil lige overveje om sitet skal laves helt om designmæssigt... tror lige jeg prøver lidt med dette først og så må der komme en runde 2, hvor der evt. er en designer på.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ta' en slapper på http://www.spillebiksen.dk/

Vi ses derinde! :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)