Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt website - psd2wp.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle friske folk :-)

Vi er netop gået i luften med psd2wp.dk, og jeg håber du vil bruge 5 min på at give lidt feedback på websitet og forslag til forbedringer af både grafik, seo og indhold.

- Er designet tiltalende?

- Forstår du, hvad vi kan gøre for dig?

- Er det til at finde rundt på siden?

- Giver prisudregneren mening?

- Kan du generelt lide hjemmesiden?

Venlig Hilsen

Allan

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:41

Hej Allan 

Jeg synes designet er rigtig flot! Jeg synes godt du kunne lade den blå farve i toppen og den hvide i bunden foresætte helt ud istedet for den sorte farve.

Hvis du har et CVR nummer så lig det op på siden det giver troværdighed 

Få et favicon :)

- Alexander Baandrup Larsen

P.S

Har du overvejet at benytte dig af de sociale medier?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:51

- Er det meningen at man skal se 2 tomme firkanter i sidetitlen? 

- Jeg synes i bruger lige lovligt meget bevel, det er lidt "se mig jeg har lige set en photoshop tutorial" især kasserne i midten er for tykke, hvilket får det til at se lidt billigt ud. Samme med menuerne.

Udover det er jeres side god og professionel.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:51

Hej Alexander,

Tak for feedback :-)

Det er sgu da også rigtig, jeg har glemt favicon! godt set :-)

Ja jeg skriver jo egentlig under betingelserne at det er en del af stepfo aps, men jeg vil arbejde lidt videre med det og lægge alle virksomhedsoplysningerne i footeren.

Der kommer lidt på facebook, linkedin og google+ næste uge.

Mvh Allan

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer,

Tak for feedbacken - jeg vil lige overveje om siden skal være lidt "fladere". Jeg kan egentlig godt lide bevel effekten i den her sammenhæng, da det giver lidt dybde, men vil ikke udelukke at jeg har dårlig smag :-)

De to firkanter i sidetitlen er meningen.

@emil, dit input er ikke relevant for denne tråds indhold - og i øvrigt synes jeg det er et dårligt råd. Hvis man gerne vil gøre det selv og få et godt resultat, synes jeg i stedet man skal lære lidt php og ellers kigge på: codex.wordpress.org/templates hvor der er en rigtig god vejledning til at komme i gang. Det er ikke første gang du troller mine indlæg - ved ikke, hvad jeg har gjort dig, men jeg vil gerne frabede mig, at du også ødelægger denne tråd, som omhandler feedback på vores nye website.

Vores koncept er ikke minded på gør-alting-selv folk med masser af tid, men i stedet på grafikere / bureauer, hvor wordpress sites skal sidde i skabet første gang.

Mere konstruktiv feedback modtages naturligvis gerne :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 20:52

Hej Allan

Flot side, og god service. Dog ved jeg ikke med hensyn til overskriften "Få dit webdesign kodet [...]". Jeg ved ikke om det er den glow-effekt der er lavet som jeg ikke synes funker. Måske er det den sten-baggrund der ikke er af så høj kvalitet?

Derudover er der tomme sorte rum til højre, venstre og toppen. Er det meningen?

WordSEO:

Til jer der vil gøre det selv: http://www.divine-project.com/

vh AB

Det er godt nok hvad jeg kalder konstruktiv kritik. Dit indlæg har absolut intet med trådstarters spørgsmål og hensigt med indlægget. Hvor er respekten?

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:57

Allan Hansen:
@emil, dit input er ikke relevant for denne tråds indhold - og i øvrigt synes jeg det er et dårligt råd. Hvis man gerne vil gøre det selv og få et godt resultat, synes jeg i stedet man skal lære lidt php og ellers kigge på: codex.wordpress.org/templates hvor der er en rigtig god vejledning til at komme i gang. Det er ikke første gang du troller mine indlæg - ved ikke, hvad jeg har gjort dig, men jeg vil gerne frabede mig, at du også ødelægger denne tråd, som omhandler feedback på vores nye website.

Har man en baggrund som f.eks multimedie designer, synes jeg er det er en rigtig god ide at prøve selv. Jeg "toller" ikke dine indlæg, dit første indlæg var mærkeligt..

Jeg synes udemærket om dit tilbud det er skide godt faktisk. Ikke alle der tilbyder denne service... Så håber du får stor succes med det.

Fed ide ved "Priser" hvor man kan finde sin pris.

Held og lykke med det..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:01

Fed shop! 

Synes prisregneren er genial :-)

Dog synes jeg det ser mærkeligt ud at baggrunden er helt sort og body hvid/blå... Synes ikke det spiller så godt sammen.

Du bør måske også overveje en "om os" side. 

Cvr, adresse osv. i bunden

Ellers rigtig cool side :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39

Virkeligt god funktion pris beregner

få dit cvr nummer på kontakt siden og fodnoten , det var meget gemt væk dette cvr nummer på betingelse siden , jeg plejer kigge i fodnoten på en side og på kontakt siden.

god også lave en bestillings formular kan klikke de samme ting som står på pris beregner siden , det er ikke lige sådan at huske alt hvad ønsker især når , der er skrevet lidt ord alle ikke kender

social medier vil jeg mene er standard til enhver side , derfor husk især google plus på siden og facebook og gerne twitter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)