Hej Aminoer Jeg står muligvis og skal have lavet en hjemmeside i nær fremtid. Derfor "researcher" jeg nu lidt. Jeg ved godt at det kan være svært at give en pris på noget kort forklaret, men et estimat kunne jeg godt tænke mig. Vi skal have lavet en annonce side i stil med polterabend.dk. Den største forskel på den, og den vi skal lave er at folk ikke selv skal oprette annoncer, men det skal vi når vi får solgt pladsen, så derfor intet betalingssystem. Yderligere skal vi have lavet noget tracking på nogle af links/knapperne på siden så vi kan tælle besøgende. Vi skal have en komplet løsning med funktion + design, så nogle der kan tilbyde det hele, eller har en samarbejdspartner med indgående kenskab til hinanden er at foretrække. Vi leder efter et moderne flot design der skal indeholde et logo vi kan brande (når jg siger logo, er det ment som en skrift-type agtig ting - ligesom skype) - I må meget gerne "gætte en pris" - og designere/programmører må gerne byde ind med referencer til tidligere lavet arbejde, så jeg kan kontakte jer når/hvis det bliver aktuelt |
Hej Michael,
Vi er lige gået i luften med psd2wp.dk. Vores koncept er helt enkelt, at du i samarbejde med en grafiker leverer et færdigt design til os, som bliver kodet til en færdig WordPress hjemmeside.
WordPress vil kunne håndtere det du efterspørger - men prisen vil kunne variere lidt efter dine behov til funktioner. Du kan prøve at kigge på vores priser her: http://psd2wp.dk/priser.
De første par kunder er kommet i folden siden opstart af konceptet denne uge - men vi vil også rigtig gerne hjælpe dig! :-)
Venlig Hilsen
Allan