Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside priser

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolay:

Hej

Jeg vil anbefale at du få lavet en meget detaljeret kravspec, som indeholder funktionaliteten ned i detaljer, en beskrivelse af designet i detaljer, helt ned på et niveau hvor du angiver hvilke felter der skal være når du f.eks. skal oprette en annonce.

Så er du helt sikker på at de tilbud du får er de rigtige, at de kan lave det som du forventer, og så er der ikke nogen "hovsaer" undervejs så tinge lige pludselig bliver dobbelt så dyre.

Hvis der ligger en detaljeret kravspec, er det også meget nemmere at finde det rigtige system, fremfor at systemet er valgt på forhånd og så systemet ender med at diktere funktionaliteten og ikke systemet der er valgt ud fra hvad det præsis skal kunne.

Det tager lidt tid og koster måske lidt penge, men de er meget hurtigt sparet efterfølgende i udviklingstid og i et system som opfylder kravene.

Den er jeg i øvrigt helt enig i :-)

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 10:55

Det er jeg i øvrigt også helt enig i :-)

Jeg designer lidt på hobbyplan, og har selv designet vores grafik på waterevents.dk

Derfor har jeg lavet et fuldt design af den side som vi forestiller os. Dog er mine skills ikke noget der skal figurere på siden, men det indikerer tydeligt de specifikationer vi ønsker os.

Men da mit design jo selvfølgelig også viser konceptet, er det først noget der kommer på bordet, under en nærmere aftale når vi udvælger os en samarbejdspartner

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 11:08

Det er netop der det kan gå galt, du vælger samarbejdspartneren før de har en komplet kravspec, hvad nu hvis, lad os sige at drupal er løsningen, at de kun arbejder i wordpress ?
Ja så får du en dårlig løsning, fordi samarbejdspartneren enten laver det i et "forkert" system eller også laver de det i drupal uden af have arbejdet i drupal før!

Det handler lige så meget om at du beskriver med tekst hvordan siden fungere, og nogle meget simple skitser, med det kan du så snakke med f.eks 2-3 potentielle udviklere, de har meget bedre ved at komme med et reelt bud og du kan meget hurtigt sortere i deres løsninger.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 14:53

Vi udvælger heller ikke nogen samarbejdspartner før vi har haft et møde hvor vi præsenterer konceptet og får en snak om løsningen.

Men når jeg ikke ved meget om it kan jeg heller ikke gøre meget andet end at holde nogle møder med et par potentielle emner, og lytte til dem og deres anbefalinger.

Netop derfor at jeg ønsker referencer så jeg kan se hvad de er i stand til at lave. både grafisk og programmerings mæssigt

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:41

Logoer - http://kathapult.dk/ hun arbejder hårdt og har hæderspris fra dronningen! Identitet og grafik
;)

Mysupport.dk til hjemmeside de laver teknologien, min oplevelse er at de kunne give et tilbud der var langt under hvad københavner/sjællandsvirksomheder kunne give.

Håber det hjælper! En hjemmeside til 5000?

Kun basic og ikke noget du ikke kunne lave selv....

Netrepublic.dk bedste service jeg har fået i Kbh.

Lidt forskelligt at dykke ned i! :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:59

Michael Thorborg:
5000 for en komplet hjemmeside med unikt design... tror jeg næppe, men hvis nogen tilbyder det, så siger jeg da ikke nej :-)

Mener jeg da Phillip fra Your Virtual Ninja tilbyder? Skriv hvis jeg tager fejl..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:28

WordSEO:

Michael Thorborg:
5000 for en komplet hjemmeside med unikt design... tror jeg næppe, men hvis nogen tilbyder det, så siger jeg da ikke nej :-)

Mener jeg da Phillip fra Your Virtual Ninja tilbyder? Skriv hvis jeg tager fejl..

vh AB

Unikt Design? nope, that alone would cost 4-5000DKK,

My prices are here--> Prices for wordpress websites 

But I can definately come with some great ideas on how to get a site for 5000DKK :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)