Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg bruge min nye URL forkorter / QR kode-generator til?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har hygget mig lidt og lavet i4s.dk til en QR kode generator og URL forkorter, men da det ikke ligefrem er et umættet marked tænker jeg lidt... Hvad skal jeg bruge den til?

Er der nogen der har smarte idéer til noget der kan gøre den unik? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:02

Hej.

Du kunne måske lave sådan at brugerne har en gemt oversigt over de forkortede URL's de har genererede, således at de kan huske dem? Måske bare via. deres IP-adressen. 

Ellers kunne det være meget sjovt med en URL-generator, der lavede URL'en lidt sjov, i stedet for nogle kedelige tal.. Det kunne være nogle sammensatte ord eller lignende! :-)

// Henrik

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 16:07

Jeg kan godt li' idéen med lidt "sjovere" URL'er - men så ryger pointen jo lidt med at være URL-forkorter :)

Jeg kan måske være lidt smart at tilbyde folk at indtaste deres e-mail efter URL'en er blevet forkortet, så de kan se forkortede URL'er, QR koder osv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:11

Ja, det er nok begrænset hvor korte de bliver, men til gengæld kan det være at de er meget nemmere at huske! :-)

Det kunne du bestemt også! :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 23:43

Så fik jeg opgraderet den lidt, så det nu er muligt at oprette en bruger og få overblik og de URL'er og QR koder man har fået lavet.

Jeg ved ikke helt om der er nogen bugs jeg ikke har fanget - omgaven med at teste bliver jo større og større da den mere eller mindre er lavet "from scratch".

Jeg planlægger inden længe at give brugere muligheden for at lave sine egne URL'er som fx 

http://i4s.dk/the-answer-to-life-the-universe-and-everything

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)