Hej alle |
Hej Stefan.
Det er et lidt svært spørgsmål du stiller her, da omsætningen pr. spillemaskine varierer rigtig meget, og der er rigtig mange faktorer som spiller ind. Du siger at forhandleren skal have 1200 pr stk. Er det pr. måned, eller?
Det der er vigtigt er at have de rigtige maskiner, så du skal undersøge om de kr. 1200 giver dig adgang til de mest benyttede maskiner, og om det giver dig mulighed for udskiftning en gang i mellem, hvis du kan se du har nogle som ikke bliver brugt så meget.
Mht. omsætningen, så er der én vigtig faktor, og det er konkurrence... Hvor mange konkurrenter har du, og hvad tilbyder de, for jeg kan sige med sikkerhed at det vil blive meget svært for dig, hvis de har nyere og bedre maskiner end dig. Variation af spillene er meget vigtig.
Prisen på forsikring af 15 maskiner er ligeledes afhængig af mange ting. For det første er det meget bekosteligt overhovedet at få lov at forsikre så mange maskiner, da der er mange krav som skal opfyldes. Jeg har selv 12 maskiner, og jeg har både tyverialarm, gitterport, tre stålpaler i dørkarm, antimask detektorer samt tågekanon. Så du bliver nødt til at undersøge hvilke krav der skal til før du kan forsikres. Derfor kan jeg desværre ikke give dig et konkret svar.
Jeg håber du kan bruge det til noget.
Mvh
Steffan.