ja men bus og tog er den bedst løsning da det går hurtigste lige nu , derfor forslog flere det fra start desuden når der laves så chikane for biler lige nu er det fakta at det er hurtigere med bus end med biler og desuden ka han side og slappe af i busen imens til den næste kunden |
Michael Pausgaard:Mikael christiansen:det var en milliard kroner der skulle i støtte til den offentlige transport der skulle komme , så det var forkert jeg skrev 500 millioner kroner , i fast i støtte til offentlige transport hver år frem over
de snakker om billigere billet priser om flere af gange bus af gange og hurtigere buser , ja det må betyde flere busbaner vis hurtigere buser og det betyder lidt svære for biler i fremtiden og de har nedsat en kommission der skulle kigge på trængsel problemet med bilerne
flere busbaner og flere bus af gange vil det mere betyde hurtigere buser og lidt svære biler og måske vil kommission lave nogle forslag der gør det mere svært for biler det er jo en rød regering , der ikke går ind for bil trafik , nogle vil sige det er negativ når det er svære for biler andre vil sige det er positivt
Mikael : det er jo politisk indlæg så det basker... Det er helt sikkert ikke det trådstarter ønsker - Trådstarter ønsker forslag til kreative løsninger på sit transportbehov... Så nytter det ikke at du konstant foreslår postmand-Per løsninger og køre med bus.
Kan det være et alternativ at leje bil (- har ikke selv beregnet det..) for de dage der skal køres til de lange kundebesøg i yderområderne. !!!
mvh.
Michael
du har misforstået mit indlæg det er kun grundet der er kommet mere offentlige transport at jeg skriver det er hurtigere intet politiske i det