Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

52.000 for parkering årligt - kan det være rigtigt?

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Pausgaard:

Mikael christiansen:

det var en milliard kroner der skulle i støtte til den offentlige transport der skulle komme , så det var forkert jeg skrev 500 millioner kroner , i fast i støtte til offentlige transport hver år frem over

de snakker om billigere billet priser om flere af gange bus af gange og hurtigere buser , ja det må betyde flere busbaner vis hurtigere buser og det betyder lidt svære for biler i fremtiden og de har nedsat en kommission der skulle kigge på trængsel problemet med bilerne

flere busbaner og flere bus af gange vil det mere betyde hurtigere buser og lidt svære biler og måske vil kommission lave nogle forslag der gør det mere svært for biler det er jo en rød regering , der ikke går ind for bil trafik , nogle vil sige det er negativ når det er svære for biler andre vil sige det er positivt

Mikael : det er jo politisk indlæg så det basker... Det er helt sikkert ikke det trådstarter ønsker - Trådstarter ønsker forslag til kreative løsninger på sit transportbehov...  Så nytter det ikke at du konstant foreslår postmand-Per løsninger og køre med bus.

Kan det være et alternativ at leje bil (- har ikke selv beregnet det..) for de dage der skal køres til de lange kundebesøg i yderområderne. !!!

mvh.

Michael

ja men bus og tog er den bedst løsning da det går hurtigste lige nu , derfor forslog flere det fra start desuden når der laves så chikane for biler lige nu er det fakta at det er hurtigere med bus end med biler og desuden ka han side og slappe af i busen imens til den næste kunden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39

Michael Pausgaard:

Mikael christiansen:

det var en milliard kroner der skulle i støtte til den offentlige transport der skulle komme , så det var forkert jeg skrev 500 millioner kroner , i fast i støtte til offentlige transport hver år frem over

de snakker om billigere billet priser om flere af gange bus af gange og hurtigere buser , ja det må betyde flere busbaner vis hurtigere buser og det betyder lidt svære for biler i fremtiden og de har nedsat en kommission der skulle kigge på trængsel problemet med bilerne

flere busbaner og flere bus af gange vil det mere betyde hurtigere buser og lidt svære biler og måske vil kommission lave nogle forslag der gør det mere svært for biler det er jo en rød regering , der ikke går ind for bil trafik , nogle vil sige det er negativ når det er svære for biler andre vil sige det er positivt

Mikael : det er jo politisk indlæg så det basker... Det er helt sikkert ikke det trådstarter ønsker - Trådstarter ønsker forslag til kreative løsninger på sit transportbehov...  Så nytter det ikke at du konstant foreslår postmand-Per løsninger og køre med bus.

Kan det være et alternativ at leje bil (- har ikke selv beregnet det..) for de dage der skal køres til de lange kundebesøg i yderområderne. !!!

mvh.

Michael

du har misforstået mit indlæg det er kun grundet der er kommet mere offentlige transport at jeg skriver det er hurtigere intet politiske i det

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:50

Mikael christiansen:
fakta at det er hurtigere med bus end med biler og desuden ka han side og slappe af i busen imens til den næste kunden

Aaarrhh - Aij- da det mener du da ikk´   Hvis tråd starter skal en tur til Gilleleje, og bagefter til Frederiksværk...  Så skal han da godt nok have en stor madpakke med                       (nååh nej - den må ikke spises i bussen Skype-Giggle ).

Emil Blücher er forretningsmand og skal ikke sidde og slappe af. Det er frem i bilen - på med bluetooth og telefonen til de mange kundesamtaler for at følge trop på sine mange kunders Q & A (Questions & Answer), så han får gang i biksen.. Han mere end halvere sin transporttid i ovenstående eksempel som jeg har nævnt..

Så go´ on Emil - frem med noget motorkøretøj på 4 hjul, hvor du er herre over din egen tid.

mvh.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:58

Michael Pausgaard:

Så go´ on Emil - frem med noget motorkøretøj på 4 hjul, hvor du er herre over din egen tid.

nu snakker vi om københavn city vis du ser læser hvad der står fra starten af , det er der især offentlige overhaler biler der laves en del ulemper for biler og bedre offentlige transport, ellers har jeg overset noget

det var dejligt at forstå du nok har misforstået tråd starter det kan måske bringe tråden mere på rette bane igen for vi alle kan misforstå noget både mig og dig kan jeg forstå

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:16

Mikael christiansen:
dig kan jeg forstå
Mikael christiansen:
misforstå noget både mig og dig kan jeg forstå
Mikael christiansen:
nu snakker vi om københavn city vis du ser læser hvad der står fra starten af

Det står der netop ikke.  Der står citat"  I den forbindelse er det eneste der giver mening næsten at kommer pr bil - mange af mine kunder ligger nemlig ikke lige op af offentlig transport."

&     "At bruge bruge mere tid end højst nødvendigt på transport, er derfor ikke en farbar vej for mig = offentlig transport er udelukket"

Så jeg har ikke misforstået noget overhovedet. Jeg har bragt på banen, at om der kan være en potentiel mulighed for at leje en bil, når behovet er der.

Så frem med bilen Emil - på den ene eller anden måde, ligesom jeg håber at du med en bil tidsmæssigt når frem og tilbage, så alle de andre opgaver kan indhentes... En snegl er trods alt langsommere end en hest.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Michael Pausgaard:

Mikael christiansen:
dig kan jeg forstå
Mikael christiansen:
misforstå noget både mig og dig kan jeg forstå
Mikael christiansen:
nu snakker vi om københavn city vis du ser læser hvad der står fra starten af

Det står der netop ikke.  Der står citat"  I den forbindelse er det eneste der giver mening næsten at kommer pr bil - mange af mine kunder ligger nemlig ikke lige op af offentlig transport."

&     "At bruge bruge mere tid end højst nødvendigt på transport, er derfor ikke en farbar vej for mig = offentlig transport er udelukket"

Så jeg har ikke misforstået noget overhovedet. Jeg har bragt på banen, at om der kan være en potentiel mulighed for at leje en bil, når behovet er der.

Så frem med bilen Emil - på den ene eller anden måde, ligesom jeg håber at du med en bil tidsmæssigt når frem og tilbage, så alle de andre opgaver kan indhentes... En snegl er trods alt langsommere end en hest.

ok jeg har ikke misforstået , det var i city læst lige igen fra tråden , takker lige at på minder jeg kan læse du nok har misforstået noget

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:35
Du må regne ud hvor meget tid du ska bruge på kundebesøg og parkering hos disse
Nogle af dine kunder har måske gratis parkering for gæster.
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:52
Hvor bor dine kunder?

Kan det feks betale sig at du laver kundebesøg med en scooter

En kombination af s-tog og cykel?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:05

Tak for yderligere indput!

Lækkert kort med parkeringszoner - det fik mig til at finde frem til nogle områder med privat parkering, som jeg nu vil kigge nærmere på. Ydermere kan jeg se, at der også står et par delebiler i nærheden. Dermed er der yderligere to muligheder som der er værd at tage op til overvejelse.

/ Emil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:14

Emil Blücher:

Hej Aminoer

Jeg er rigtig glad for mit lokale på Østerbro, men har behov for at kunne besøge kunder i visse perioder - selvom at jeg prøver at begrænse mit tidsforbrug på møder. I den forbindelse er det eneste der giver mening næsten at kommer pr bil - mange af mine kunder ligger nemlig ikke lige op af offentlig transport.

Problemet her ligger så bare i, at jeg ikke har bopæl i Københavns Kommune. Da jeg hverken er malermester, vvs-mand, eller inden for en anden branche, hvor det ville være oplagt at firmaet dækker bilen, må jeg derfor - som jeg ser det - købe bilen privat. Og da bilen ikke benyttes til ren erhverv, eller står udenfor min egen bopæl, ser det ud til at jeg skal betale 1000 DKK/ugen, hvis jeg tager bilen på arbejde hver dag. Det giver en årlig omkostning på 52.000 kr, hvilket jeg synes er meget at betale for at få lov til at holde med sin bil.

Findes der nogle løsning på ovenstående problemstilling, uden at skulle punge 52k op årligt, skifte lokaler eller gøre andet dræstisk?

Mange tak for hjælpen!

/ Emil

jeg har forstået problemet ligger i konto Østerbro ,det står også i indlægget

bor Solrød det er helved finde parkering plads der er på Østerbro især vis ikke skal koste en formue

regering laver flere busbaner og højere parkerings udgifter kæmpe minus

ingen chance for regering gør det bedre lige nu og der lavet stigende minus lige nu at have bil parkeret city

der laves parkering pladser lidt udenfor byen lige op ad s-tog stationer over alt regerings politik flere skal droppe bilen ,der laves ikke det samme antal i city lige nu , det er det der sker lige nu og der bygges mange , biler ud ad byen prøver de få på den måde prøve få bilister til at bruge offentlige transport .det er hårdt men sådan er det

måske en eller anden måde have bilen stående ved en station var løsning det er hvert fald hvad regering ønsker og de bygger flere af disse gratis pakringpladser

cyklen eller offentlige transport i city er regerings plan og biler skal stå en af stationer lige uden for byen

metoden find en måde komme hen til den alternativ hurtigt til en af alle disse gratis parkering pladser måske kender du møderne på forhånden den dag sætte bilen forskellige stationer gang for gang hvad der er hurtigste for dig til et af møderne.

I alt kan jeg ikke rigtigt se løsning der ikke koster bare lidt ekstra , som det er forslået af andre er der lidt yderkanter city gratis flere steder end i city København ,det koster tid komme hen til dem , men de ekstra minus der oveni er kommet og der kommer flere nu , er som jeg ser vælg disse yderkanter parkering pladser og bruge cyklen ,bussen eller toget det sidste stykke vej .

her en list over gratis pladser de fleste er op ad stationer http://www.parkeringsinfo.dk/parkering-kobenhavn/gratis-parkering-i-kobenhavn.asp desuden bygges flere og flere lidt udenfor city

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)