i dag i nyhederne har de snakket en om øget støtte offentlige transport flere buser og svære for biler at komme frem, løsning bliver nok vælge alternativ måde at komme frem kombineret bil , cykle ,bus og tog ,det vil være løsning lige nu , en højre regering ville jeg ser mere lyst på det , men med de nuværende signaler der udsendes ja så bliver det ikke lettere med bilen i kønsbenhavn .
Derved vil offentlige transport være den bedste løsning, for dig især visse steder du skal frem og tilbage da det er den hurtigste måde at komme frem på
Du læser jo ikke hvad han skriver. Han har ikke muligheden for at tage offentlig transport pga. den tid det vil tage. Offentlig transport er udelukket. Han skriver netop at offentlig transport ikke er den hurtigste måde at komme frem og tilbage på.
yes jeg læser men som iværksættere må man hjælpe hinanden , ja jeg ved godt den hurtigste vej er offentlige transport med sådan er det bare , da biler simpelthen ikke kan frem ligeså hurturt som metro med mere og det bliver ikke lettere nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
i dag i nyhederne har de snakket en om øget støtte offentlige transport flere buser og svære for biler at komme frem, løsning bliver nok vælge alternativ måde at komme frem kombineret bil , cykle ,bus og tog ,det vil være løsning lige nu , en højre regering ville jeg ser mere lyst på det , men med de nuværende signaler der udsendes ja så bliver det ikke lettere med bilen i kønsbenhavn .
Derved vil offentlige transport være den bedste løsning, for dig især visse steder du skal frem og tilbage da det er den hurtigste måde at komme frem på
Ja de røde svin er ved at smadre hovedstaden, men de vågner nok op en dag når København er blevet en spøgelsesby, hvor alt er besværligt for alle andre end ministrene der alligevel kun er ½ tids ansatte.
500 millioner ekstra nu og snakker løs om tilskud til offentlige transport og de laver en gruppe der kan kigge på hvordan der kan komme færre biler ,
som jeg skriver lige nu , bliver det nok en kombinert måde bil og tog bus og cykle og metroen den er hurtigt imellem visse bydel ja og de snakker løs og ekstra kroner til en letbane det medføre der er mindre plads til biler vis det bliver til noget ja så er løsning endnu mere mod offentlige transport .
Mikael: Da jeg ikke vil køre i myldretiden, kommer jeg ikke til at sidde i lange køer. Problemet som det er nu, er nærmere at politikkerne hellere vil gøre det surt for billisterne, end de vil få styr på DSB, samt få udbygget det offentlige transportsystem (overvej lige engang hvor mange letbaner man kunne have fået, hvis man havde vægtet letbaner fremfor metro). For mig vil det tage lang tid, at skulle gå til bussen eller toget, for at skifte 1-2 gang, for til sidst at gå et længere stykke hen til kunden - for slet ikke at tale om ventetid på at man rammer en afgang.
Mikael: Da jeg ikke vil køre i myldretiden, kommer jeg ikke til at sidde i lange køer. Problemet som det er nu, er nærmere at politikkerne hellere vil gøre det surt for billisterne, end de vil få styr på DSB, samt få udbygget det offentlige transportsystem (overvej lige engang hvor mange letbaner man kunne have fået, hvis man havde vægtet letbaner fremfor metro). For mig vil det tage lang tid, at skulle gå til bussen eller toget, for at skifte 1-2 gang, for til sidst at gå et længere stykke hen til kunden - for slet ikke at tale om ventetid på at man rammer en afgang.
/ Emil
jeg ved heller ikke løsning
bus baner er lavet købenavn det gøre det svært nogle steder for biler
Politikere tænker helt klart ikke som erhvervsfolk :-)
Bilisterne er nogle rigtig gode kunder som hvert år lægger milliarder i statskassen. Og alligevel gør de det svært for bilisterne. Ja, de vil jo nærmest helst se at bilerne bliver pyntegenstande i indkørslerne.
Det svarer jo næsten til at virksomheder gør det vanskeligere og dyrer for deres gode kunder at købe virksomhedens varer. Og så samtidigt ringer konstant til kunderne og forstyrer dem, og spilder deres tid så meget som muligt, så de bliver mindre produktive.
Gør dog som her i USA. Lav specielle spor til dem der kører flere sammen (eller kører i elbiler), og giv folk der er villige til at betale sig fra det, lov til også at køre i de hurtige spor.
Jeg har kolleger der kører sammen alene fordi de så kan køre i car pool lane og komme hurtigere frem. Det giver færre biler på vejene.
Der findes andre løsninger end bare at blive ved med at hæve prisen på det at eje og køre i bil. Folk affinder sig jo bare med det, og betaler. Men det løser jo ikke problemet.
Nu er der et par stykker der har nævnt det sidenhen, men parker på den anden side af Jagtvej og hav evt. en cykel holdende, så du kan cykle op til Holsteinsgade. Den tur tager under ti minutter, selv hvis du tager den meget med ro, og dermed slipper for at blive gennemblødt af sved på vejen :o)
Du kan evt. parkere omkring Svanemøllen station. Derfra er der også mulighed for at tage bus op til Trianglen (jeg vil tro at det er 2 - 4 stop), eller tag toget til Østerport og gå derfra.
Mulighederne er mange. Og med den potentielle besparelse, er der hurtigt sparet en cykel hjem.
det var en milliard kroner der skulle i støtte til den offentlige transport der skulle komme , så det var forkert jeg skrev 500 millioner kroner , i fast i støtte til offentlige transport hver år frem over
de snakker om billigere billet priser om flere af gange bus af gange og hurtigere buser , ja det må betyde flere busbaner vis hurtigere buser og det betyder lidt svære for biler i fremtiden og de har nedsat en kommission der skulle kigge på trængsel problemet med bilerne
flere busbaner og flere bus af gange vil det mere betyde hurtigere buser og lidt svære biler og måske vil kommission lave nogle forslag der gør det mere svært for biler det er jo en rød regering , der ikke går ind for bil trafik , nogle vil sige det er negativ når det er svære for biler andre vil sige det er positivt
det var en milliard kroner der skulle i støtte til den offentlige transport der skulle komme , så det var forkert jeg skrev 500 millioner kroner , i fast i støtte til offentlige transport hver år frem over
de snakker om billigere billet priser om flere af gange bus af gange og hurtigere buser , ja det må betyde flere busbaner vis hurtigere buser og det betyder lidt svære for biler i fremtiden og de har nedsat en kommission der skulle kigge på trængsel problemet med bilerne
flere busbaner og flere bus af gange vil det mere betyde hurtigere buser og lidt svære biler og måske vil kommission lave nogle forslag der gør det mere svært for biler det er jo en rød regering , der ikke går ind for bil trafik , nogle vil sige det er negativ når det er svære for biler andre vil sige det er positivt
Mikael : det er jo politisk indlæg så det basker... Det er helt sikkert ikke det trådstarter ønsker - Trådstarter ønsker forslag til kreative løsninger på sit transportbehov... Så nytter det ikke at du konstant foreslår postmand-Per løsninger og køre med bus.
Kan det være et alternativ at leje bil (- har ikke selv beregnet det..) for de dage der skal køres til de lange kundebesøg i yderområderne. !!!