Hej Aminoer Jeg er rigtig glad for mit lokale på Østerbro, men har behov for at kunne besøge kunder i visse perioder - selvom at jeg prøver at begrænse mit tidsforbrug på møder. I den forbindelse er det eneste der giver mening næsten at kommer pr bil - mange af mine kunder ligger nemlig ikke lige op af offentlig transport. Problemet her ligger så bare i, at jeg ikke har bopæl i Københavns Kommune. Da jeg hverken er malermester, vvs-mand, eller inden for en anden branche, hvor det ville være oplagt at firmaet dækker bilen, må jeg derfor - som jeg ser det - købe bilen privat. Og da bilen ikke benyttes til ren erhverv, eller står udenfor min egen bopæl, ser det ud til at jeg skal betale 1000 DKK/ugen, hvis jeg tager bilen på arbejde hver dag. Det giver en årlig omkostning på 52.000 kr, hvilket jeg synes er meget at betale for at få lov til at holde med sin bil. Findes der nogle løsning på ovenstående problemstilling, uden at skulle punge 52k op årligt, skifte lokaler eller gøre andet dræstisk? Mange tak for hjælpen! / Emil |
Du kan bruge offentlig transport