Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

52.000 for parkering årligt - kan det være rigtigt?

Side 3 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Emil Blücher:
Findes der nogle løsning på ovenstående problemstilling, uden at skulle punge 52k op årligt, skifte lokaler eller gøre andet dræstisk?

Du kan parkere gratis fra Jagtvej og nordpå. Så alternativet er det og en cykel resten af vejen.

Ellers find et kontor i et kontorfællesskab på den rigtige side af jagtvejen og på Østerbro, så er du ude over det.

Hvor på Østerbro har du kontor?

jeg tror lige som dig cyklen er løsning og holde lidt væk fra byen men et er sikkert grænsen rykkes også der hvor der må holde biler der i københavn med det nuværende problem med det trængsel problem i københavn med for mange biler , det bliver spændene at se hvad de vil lave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

kan forstå der er nogle der ikke ved der er trængsel problemer i københavn og der snakkes om det i medier ,

der er ingen vej uden om det bliver dyrere med bil

hvad du kan gøre sæt bilen ud for byen tag bus eller tog eller cyklen

det bliver ikke billigere med bil for tiden

Der er kun trængsel i myldertiden. Resten af tiden er der absolut ingen problemer. Så problemet kan løses på arbejdspladerne og institutionerne imellem så alle ikke skal være hjemme samtidig.

Men problemet er at de røde cementdebile vil have bilerne ud af byen.

der er mere trængelsel mere og mere trængsel i københavn den senere tid og regn ikke med der bliver færre biler de kommen år der kommer flere vis politikerne ikke finder en løsning

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:28

Boysen:

Jeg har ikke længere bil (økonomi), og afholder førstehjælpskurser i de mørkeste dele af Jylland. 

Jeg bruger offentlig transport, hvor jeg medbringer, 1 stk. førstehjælpsdukke, 1 stk. hjertestarter samt diverse udstyr.

Så hvis jeg kan..... kan du helt sikkert også :)

enig og det er de nuværende politiker enig i også de mener der skal en løsning på købenshavn trængsel problem

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:36

i har vel bemærket de snakker hele dagen om i radioen omkring trængsel problemet at de sat en gruppe til at løse dette problem , altså  poltiker skal finde en løsning der betyder mindre trængsel af biler i københavn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
der er mere trængelsel mere og mere trængsel i københavn den senere tid og regn ikke med der bliver færre biler de kommen år der kommer flere vis politikerne ikke finder en løsning

Faktum er at der ikke er voldsomt trængsel udenfor myldretiden. Er du en tvivl så kør en tur.

Besværlighederne lige nu skyldes til dels ombygningen af Nørreport, men jeg holder fast ved, at der udenfor myldretiden ikke er nogen problemer i København.

Det er infrasturkturen den er gal med og ikke antallet af biler, samt tidspunkterne som folk "tvinges" til at være på vejene på. Det ville være rat om der kom en smule realisme ind i problemstillingen.

Men opret eventuelt en anden tråd, da denne er ved at løbe af sporet i forhold til emnet.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Faktum er at der ikke er voldsomt trængsel udenfor myldretiden. Er du en tvivl så kør en tur.

Besværlighederne lige nu skyldes til dels ombygningen af Nørreport, men jeg holder fast ved, at der udenfor myldretiden ikke er nogen problemer i København.

Det er infrasturkturen den er gal med og ikke antallet af biler, samt tidspunkterne som folk "tvinges" til at være på vejene på. Det ville være rat om der kom en smule realisme ind i problemstillingen.

Men opret eventuelt en anden tråd, da denne er ved at løbe af sporet i forhold til emnet.

det er om trådens emme ,for det bliver ikke billigere med den nuværende regering , jeg kan udmærket se mening fra start visse folk modstand mod offentlig transport tjek selv karma , men der var bare nogle der havde misforstået noget , de fik i hvert fald ikke feedback og jeg er et stort spørgsmål tegn hvorfor

der har altid været trængesle visse punkter altid nørreport der er ikke flere bil spor og nu er det helt galt

venstrebrogade den er tit trængsel hele dagen men der er også kun et spor begge retninger og er i city København op ad Frederiksberg , man river ikke husene  de steder der  nærmest hele dagen er trængesle visse punkter i København

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:07

Michael_N:

Du kan bruge offentlig transport

dette her var det første indlæg , ja det var relevant , det kunne løse problemet ,du må også  må også huske hvilken regering vi har og da så den respons man kunne se uden de svaret ja så er det bare mere politik for en højre regeringer støtter mere billister vil jeg mene

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:13

Sjældent har jeg haft en tråd hvor det har gået så stærkt - anyways, så tak for hjælpen!

@Michael_N, Boysen og Mikael: Som jeg allerede skrev i mit første indlæg, er det sjældent at det passer med at mine kunder bor lige opad offentlig transport. Det betyder at det kræver utrolig meget tid af mig for at komme frem og tilbage til kunderne. Som ene mand i firmaet, er det begrænset hvor mange timer som jeg har til rådighed. Løbende tests, research, tilbudsskrivning, fakturering med mere tager tid, så antallet af effektive timer som jeg har tilbage er faktisk ikke særlig mange. Hvad der kan outsources er blevet outsourcet - så der er der ikke flere timer at hente. At bruge bruge mere tid end højst nødvendigt på transport, er derfor ikke en farbar vej for mig = offentlig transport er udelukket. 

Når det er sagt, kan vi godt tage en skak om trængsel i en anden tråd - ellers ryger denne vist helt af sporet.

@igang: Spændende! Noget du kan uddybe?

@Morten: Alternative forslag - super spændende! Jeg snupper dem med i mine overvejelser

@Søren: Som jeg læser det hos "Center For Parkering" gives der kun "rabat" biler som på ingen måde må benyttes privat.

@Philip: Selvfølgelig er det det - omvendt kunne det hjælpe lidt på det, hvis man ikke begrænsede antallet af pladser, som man gjort hvis vi kigger over en længere periode. Taxa er noteret -det kunne godt ende med en løsning. 

@Michael: Jeg overvejer bestemt at viderefakturere til kunden. Jeg anser det for fair, at de må punge ud (både for min tid, samt mine omkostninger) hvis de kræver et møde. Så må folk jo gøre op med dem selv om de er villige til at betale de 1000-1500 kr som et møde nok kommer til at stå i.

@Jan: Holsteinsgade. Kan ikke rigtig finde hoved og hale i din tabel - visningen fucker :)

/ Emil

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 18:19

Emil Blücher:
Det betyder at det kræver utrolig meget tid af mig for at komme frem og tilbage til kunderne. Som ene mand i firmaet, er det begrænset hvor mange timer som jeg har til rådighed. Løbende tests, research, tilbudsskrivning, fakturering med mere tager tid, så antallet af effektive timer som jeg har tilbage er faktisk ikke særlig mange.

Hej Emil,

Jeg ved ikke om det er noget du kan bruge i dit arbejde, men Thomas Rosenstand lavede på et tidspunkt et podcast om hvordan det var at bo i USA og have kunder i Danmark.

Han fortalte at mange af møderne faktisk kunne klares over telefon og Skype, så måske det var noget du kunne indoperere. Måske ikke på alle kunder, men så måske bare mindske lidt af fragtudgifterne, både økonomisk og timemæssigt.

Jeg kan lige prøve at se om jeg kan finde linket til dig.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:35

Jeg prøver skam at klare det meste over nettet - men af en eller anden grund ønsker mange stadig at holde et møde. Thomas har den fordel, vil jeg tro, at han bor i USA. Det betyder at kunderne ikke har så meget valg, og derfor lettere kjan stille krav om et møde, eller adgang til at kontakte dig på telefonen i tide og utide.

/ Emil

Side 3 ud af 9 (88 indlæg)