Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - redskaber til at skabe tryghed?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

På vores nye site www.iStol.dk skal vi sælge kontorstole

Der er nok mange der har et vist forbehold for at købe kontorstole, så vi skal gøre alt vi kan for at skabe tryghed og fjerne eventuelle usikkerhed hos kunden. Vi har selv disse redskaber i tankerne:

1) Gode produktbilleder

2) 360grader produktvisninger

3) Video

4) Gratis levering

5) Fri returret (betalt af os) - også efter produktet har været taget i brug

6) Kundeanmeldelser af produkterne

7) Skarpe priser

8) God garantiperiode

9) Showroom

Er der andet vi kan gøre - er der nogen der kender andre redskaber?

Hilsen Morten

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:38

Andre usikkerheder omkring købet, kan disse måske hjælpe:

10) Lave gode sider omkring betaling, levering, dataopbevaring etc.

11) Integrere med emærket og trustpilot.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:40

Hej,

Jeg synes helt klart at fri returret er en kæmpe fordel.

Årsagen til dette er, at det der ville afholde mig fra at købe en kontorstol på nettet, er at man ikke sidde i den før man køber den. :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:42

Hej Morten.

Det ser jo rigtig fint ud, hvis i kan tilbyde alle disse ting.

Husk evt. Let tilgængelig Support evt. både pr. Telefon, Mail og Chat Support. Chat supporten skaber meget tryghed blandt mine kunder i webshoppen, har jeg erfaret.

Ellers ser det da ganske fornuftigt ud.

Et forslag var måske at bruge friske farver der fanger øjnene på webshoppen.

Held og lykke

Mvh
Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:47

@ Casper

Gode pointer, for selvfølgelig skal der være rigelig information om både firmaet, hvordan vi behandler data og hvordan man betaler.

Har du tilfældigvis et godt link til beskrivelse af betalings/bestillingsprocedure? Jeg har overvejet om man skal lave et lille videoklip hvor jeg optager skærmbilledet mens jeg selv laver en bestilling, og derved forklarer de skridt man går igennem....

Mht. Trustpilot og eMærket. Jeg ved det er populært, men jeg synes som virksomhedsejer ikke at det er pengene værd. Der har været meget debat om at man med trustpilot kan slette negativ feedback, og hvor langt er vi så?

Denni Pultz Gottfredsen:
Hej,

Jeg synes helt klart at fri returret er en kæmpe fordel.

Årsagen til dette er, at det der ville afholde mig fra at købe en kontorstol på nettet, er at man ikke sidde i den før man køber den. :)

Ja det er en kæmpe ulempe. Lidt ligesom når man køber tøj online - det plejer man jo også gerne lige at prøve før man køber det.

Heldigvis er jeg så selvsikker på vores stoles vegne at jeg godt tør tilbyde fri returret. Også fordi jeg ikke vil sælge nogen noget de ikke har lyst til at bruge.....

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:50

Martin Jensen:
Chat supporten skaber meget tryghed blandt mine kunder i webshoppen, har jeg erfaret.

Interessant......

Jeg har overvejet det, men det er som regel mig der skal stå for den del, og jeg er ikke altid ved computeren, og hvis chatten ikke er tilgængelig i hele åbningstiden så holder det vel ikke helt.... 

med mindre man kan få en chat funktion man også kan styre fra mobilos / tablet :)

Hilsen Morten

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:56

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Martin Jensen:
Chat supporten skaber meget tryghed blandt mine kunder i webshoppen, har jeg erfaret.

Interessant......

Jeg har overvejet det, men det er som regel mig der skal stå for den del, og jeg er ikke altid ved computeren, og hvis chatten ikke er tilgængelig i hele åbningstiden så holder det vel ikke helt.... 

med mindre man kan få en chat funktion man også kan styre fra mobilos / tablet :)

Hilsen Morten

Jeg har min chat online, når jeg har tid og er ved computeren. Er jeg "afk" i en time, sætter jeg chatten på "optaget" er jeg væk længere tid, sætter jeg den på offline. Kunderne kan hurtigt smide en "besked" og få et svar hurtigt.

Min chat er slet ikke så meget online, som jeg burde være. Men feedbacken er god. Uanset hvad, så tror jeg faktisk den skaber tryghed, bare at den er der og kunderne har muligheden for at smide en hurtig besked, hvis man nu ikke er der.

Det med mobilen ville være utroligt smart faktisk. Hmm .. Det kunne jeg godt bruge :)

Mvh
Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:03

Hej Martin

Super med dine erfaringer. De overrasker mig lidt, for hver gang jeg ser en chat-funktion som så ikke er åben i almindelig kontortid, så bliver jeg sgu irriteret. Har det sådan lidt at det er enten / elller. Ha´en chatfunktion og pas den, eller drop den....

Det kunne være interessant at høre andres erfaringer med chatfunktioner... 

Hvordan styrer du din chat? ER det fra back-end på din shop? Tænker at nu når alle mobiler og tablets alligevel har internetadgang, så burde det vel også være muligt at styre chatten fra både mobilen og tablet????

Hilsen morten

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:08

Hej Morten.

Min chat er faktisk os udstyret med en funktion, så den kun vises når den er "online" dog har jeg slået dette fra, så kunderne hurtig kan ligge en besked, hvis de har lyst til det. Så hvis man ikke skulle være på i dagstimerne, så kan man gøre sådan at chatten kun vises, når man er online.

Jeg logger ind på min chat udbyders hjemmeside, hvor mit log in så er til shoppen. Så chatten er smidt ind i shoppen et sted, hvor det ved jeg ikke lige.

Plus det er jo så smart, at man kan se antal besøgende på shoppen ( statestik via Analytics ) Du kan se hvor kunderne er på shoppen og hvilke søgeord, de søgte på da de kom til din hjemmeside. Derudover kan du f.eks have flere agenter online osv. Plus det faktisk kan styres fra f.eks MSN. Derudover er der selvfølgelig ban funktion osv.

Mvh
Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:39

Hej Martin

Tak for dit svar. Det vil jeg kraftigt overveje at prøve af når den nye shop er klar.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)