Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminobrugere er useriøse, eller..........?

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver bl.a.:

"Når man er studerende er 500 kr. relativt set mere, end 500 kr. er for mig på tankstationen. At du kan blive fornærmet over at nogen ikke har de penge du forlanger, - forbavser mig lidt."

Jeg synes DU er useriøs, og har jo  slet ikke læst mit indlæg.....

Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 01:02

Du skriver bl.a.:
"Når man er studerende er 500 kr. relativt set mere, end 500 kr. er for mig på tankstationen. At du kan blive fornærmet over at nogen ikke har de penge du forlanger, - forbavser mig lidt." 
Jeg synes faktisk du er uforskammet. Du har jo ikke gjort dig ulejlighed med at læse mit budskab. 

Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 01:09

Dukkemageren:
At du kan blive fornærmet over at nogen ikke har de penge du forlanger, - forbavser mig lidt.

Synes faktisk du er uforskammet. Du har tydeligvis læst mit indlæg med farvede briller Smile

Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 01:24

Seiven:

Jeg har fået 18 svar fra Amino indtil videre (hvilket er meget lidt) - men ud fra de svar kan jeg se at:

1 vil henvende sig til en universitets udlært tekstforfatter.

Samt ingen vil give mere end 600kr for 500ord.

Jeg har kigget dit survey. Det er meget lidt nuanceret. At skrive tekst til et website er mere end blot at skrive en historie om en vandretur el.lign. Der er mange ting, der spiller ind, og det har du slet ikke taget hensyn til i din undersøgelse.
En pris på 600 kr for 500 ord siger intet om det arbejde, der ligger bag. 

Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 01:31

Majbritt Jacobsen:
Jeg tror heller ikke folk vælger tekstforfatter ud fra uddannelse - men nærmere ud fra referencer og andre ting - kvaliteten er altså vigtigere end uddannelsen.

Jeg er fuldstændig enig med dig i alt det, du nævner, Majbritt. Mere tydeligt kan det ikke siges.

Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 02:33

Fashion-Seller:

Det her emne har været oppe at vende en million gange før... Så i stedet for at skrive en lang tekst, så får du bare de generelle ting i en kort version.

At du er imod fri prisdannelse, det er nærmest komisk. Men lad os da tilsidesætte markedskræfterne og indføre USSR prispolitik. Så er prisen ik længere problemet, så er det nærmere efterspørgslen eller udbuddet, som failer

Generel kommentar: SUK........
Ellers: Hvis emnet har været oppe en million gange før, så er der måske noget om snakken?? 

Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 02:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JesperG:
Nu er jeg tilfældigvis ham, der vil have lavet en app om fartbøder - og jeg har fra start angivet 5000-25000 som prisniveau, hvilket jeg mener, er i det rette lejde

OK - jeg var så lige lidt for hurtig med at aflæse din pris. Sorry..
I dette tilfælde går kritikken også på dem, som TILSYNELADENDE (jeg kan jo ikke læse tilbudene) giver tilbud på noget, de ikke ved hvad er. Det er, tror jeg, også et generelt problem med OS tilbudsgivere.....

Igen: sorry for at aflæse dit tilbud forkert. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:43

Teksteri.dk:

Fashion-Seller:

Det her emne har været oppe at vende en million gange før... Så i stedet for at skrive en lang tekst, så får du bare de generelle ting i en kort version.

At du er imod fri prisdannelse, det er nærmest komisk. Men lad os da tilsidesætte markedskræfterne og indføre USSR prispolitik. Så er prisen ik længere problemet, så er det nærmere efterspørgslen eller udbuddet, som failer

Generel kommentar: SUK........
Ellers: Hvis emnet har været oppe en million gange før, så er der måske noget om snakken?? 

Ja der er det om snakken, at du ik forstår at segmenterer din målgruppe... Længere er den ik!

Du søger vel heller ik på fiverr efter arbejde? Og bagefter klager over, at priserne er så små? Hvis man ik kender sin målgruppe, så spilder man en masse tid på personer og firmaer, som søger efter noget andet, end det man tilbyder. Quit simple Smile

Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 03:02

Fashion-Seller:

Ja der er det om snakken, at du ik forstår at segmenterer din målgruppe... Længere er den ik!

Du søger vel heller ik på fiverr efter arbejde? Og bagefter klager over, at priserne er så små? Hvis man ik kender sin målgruppe, så spilder man en masse tid på personer og firmaer, som søger efter noget andet, end det man tilbyder.

Du godeste... Tænk at være så klog på, hvordan JEG segmenterer min målgruppe.... Tænk at være så klog på, hvorhenne - og i hvilket forum - JEG søger arbejde....
Vil ikke bruge mere krudt på dig - det er tiden ikke til....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Teksteri.dk:

Du godeste... Tænk at være så klog på, hvordan JEG segmenterer min målgruppe.... Tænk at være så klog på, hvorhenne - og i hvilket forum - JEG søger arbejde....

Vil ikke bruge mere krudt på dig - det er tiden ikke til....

Du har ret Smile Når du er så lidt modtagelig for konstruktiv kritik, så er det spild af tid...

Men her er flere debatter, så kan du evt selv læse dig frem til, hva andre mener...

http://www.amino.dk/forums/t/96123.aspx

http://www.amino.dk/forums/t/152627.aspx

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)