Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.abcleg.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kunne godt bruge feedback på min site www.abcleg.dk, det gælder både grafisk og indholdsmæssigt.

takker

Mange hilsner

Anja Harms

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:26
Flot side der er indbydende.

Jeg kan se du har et forum, og jeg synes der er ting man skal overveje i den forbindelse hvad angår sunligheden af antal medlemmer.

Jeg kan se at der pt. er 9 medlemmer af dit forum, hvilket jo ikke er særlig meget, og dette kan indikere at din side ikke er særlig besøgt (jeg ved ikke om det passer) eller at din service har været for dårlig og folk dermed er skræmt væk.(jeg ved heller ikke om det passer)

Hvis du havde haft 200 medlemmer, så vil jeg mene det var en god ide at skilte med at der var 200 medlemmer, og at den var godt besøgt.

En ide kunne være at usynliggøre din medlemstæller for neden af forum. Jeg ved ikke om du kan følge mig i mit indlæg, ellers må du sige til.
Dog starter alt jo ved 0, så hvis du har fået 9 medlemmer på få dage, så skal den nok stige hurtigt.

Anders

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 11:43
Hej Anders

Helt enig i hvad angår forum, det er en lille uge gammel og skal lige løbes igang. Jeg har det også således at vi det ikke er synligt at et forum bugner af aktivitet så "tænker" man død forum.

Jeg står foran det at skal begynde at reklamere, jeg har brugt CPC en smule men har ellers intet gjort. Men det er også det svære at nå ud til den danske befolkning :-)

Mange hilsner

Anja Harms

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:24

Hej Anja

Jeg synes din side er rigtig flot og signalerer at der sker en masse og at der er mange varer. Dog er jeg personligt ikke så vild med at man kan logge ind. Det første jeg tænker er hvad jeg mon går glip af hvis jeg handler uden at logge ind eller være medlem - dernæst forlader jeg faktisk altid siden igen, fordi det så bliver for besværligt at finde ud af det :·)

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 18:29
Hej Helle

Tak for de søde ord (din site er også fed, der må jeg handle tøj engang:-)). Jeg vil finde en løsning på login funktionen. det smarte ved den er at når jeg sender nyhedsbreve ud med rabat trækker systemet automatisk rabatten fra kunden når de vel om mærker har logget ind. Men jeg synes det tager alt for meget fokus og forvirre.

Hvordan fratrækker I andre rabat ved udsendelse af nyhedsbreves ? og har I et tip til nogle gode værktøjer, jeg bruger p.t. sendblaster men synes ikke at det er dækkende nok.

Mange hilsner

Anja

Leg der udvikler

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:00

Hej Anja

Jeg har en DanDomain shopløsning og her laver man periodestyring på nedsættelse af varer man har valgt. Men dette giver ikke nogle kunder rabat frem for andre. Her kan man lave en »log in« løsning som din.

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er bedst at gøre... Men alle tilbud eller lignende jeg laver i min shop kan alle benytte sig af. Der er ingen særskilte regler eller fordele for nogen. Alle har samme vilkår og betaler det samme. Jeg har et håb om at mine kunder også har den følelse når de handler hos mig. Eksempelvis har jeg fast leveringspris på 25 kr. Denne pris gælder alle ordrer, store som små, og der er heller ingen fragtfri grænse. Jeg tænker at jo mere kunderne skal sætte sig ind i af særregler osv. - jo mere forvirrende bliver det for dem.

Men.... jeg er da ikke sikker på at det er den bedste salgsmetode - for enhver kan jo lide et godt tilbud - jeg kan bare godt selv lide rene linier og klare regler - og det forsøger jeg at overføre i min shop. Håber på det bærer frugt på sigt :·)

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:39
Hej Anja

Det er en rigtig flot side, du har lavet - jeg er jo lige målgruppen og kan bestemt godt forestille mig at blive kunde.

Der er dog flere stavefejl/grammatiske fejl, og det er ærgerligt, når nu siden er så professionel og i øvrigt handler om læring.

Rigtig held og lykke!

Mange hilsner

Line

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 22:06
Hej Anja.

Som det allerede er sagt før, så er det en nydelig side. En ting jeg dog spekulerer over er hvilke nøgleord (keywords) du gerne vil findes under i søgemaskinerne? Jeg forsøgte at se på din html kode for at se hvor fornuftigt optimeret siden er, men den er åbenbart låst så jeg ikke kan få lov.

En ting jeg dog kan se er din title på forsiden. Vil du gerne findes på ord som "abc leg", "leg & undervisning i et" og "støt og styrk dine børns udvikling" ?

Det er altid en god ide at have de keywords man vil findes under, med i sidens title. Faktisk er alle andre ord overflødige, men det skal naturligvis gerne give mening. :)

Men ellers synes jeg at siden har en rigtig god navigation og at der er en rigtig god link struktur på hele sitet. Flot arbejde!

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 21:43
Hej Line

Ja der rammer du min dårlige samvittighed, tingene går lige en tand for stærkt (synes døgnet har alt for få timer) og så ender det med stavebops.....må afsætte den fornødne tid og sætte review på inden næste step.

Tak for din mail.

Mange hilsner

Anja Harms

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 00:14
Hej Anja

Her får du lige mit førstehåndsindtryk: Der er liv og masser af muligheder, når man kommer ind på din side - og det gør mig nysgerrig.

Nu skal jeg så finde ud af, hvor jeg vil læse, kigge eller klikke... det er svært, når du giver mig så mange spændende muligheder, men for at dette forbliver en styrke, og ikke munder ud i at jeg ikke kan bestemme mig, og klikker væk; ja, så skal menustrukturen være mere enkel og overskuelig.

På nuværende tidspunkt er den venstre side en stor usorteret liste under overskriften "Varegrupper". Inddel denne liste i fire til syv overordnede emner, som du forventer at de besøgende, der har fundet frem til din side, vil være interesserede i.

Banneret i toppen synes jeg ser fint ud, men skal du ikke have byttet billederne rundt? Jeg ved godt, at det er de voksne der køber til børnene, men efter min mening får kvinde for meget fokus i forhold til sidens udgangspunkt: leg og læring til børn. Så billedet du har nedenunder med de to hviskende piger og det lille payoff, det var måske mere sigende.

Din underoverskrift "Leg og undervisning i et..." er rigtig god, men husk at få en accent over ".. i ét..." - ellers tror man, at der skal komme noget bagefter... "i et klasseværelse... i et nyt format" etc.

Og så lige en lille ting med hensyn til tilbud og førpris, som jeg synes du skal være mere konsekvent omkring. Det er fint at der både er tilbud og ting til normalpris under "Vi anbefaler" - men hold dem adskilt, og fortæl et eller andet sted hvorfor I anbefaler dem. Når tilbud og førpriser står sammen med normale varer og udsalgspriser - så kommer alle varene til at ligne noget der sælges på et loppemarked. Hold derfor tilbudsvarer i en side og vær ikke bange for at skrive besparelse og førpris med stort... det er jo et tilbud! Omkrans dem måske med en gul baggrundsfarve eller lignende, så man ikke er det mindste i tvivl. Når dette er gjort, kan de andre varer konkurrere på kvaliteten, uden at man som besøgende forventer en tilbudspris.

Når man bevæger sig rundt i undermenuerne, er det nogle lækre thumbnail-billeder man navigerer efter, og i det hele taget synes jeg, at sitet virker til at indeholde en masse brugbar viden og fornuftige varer til børnene - stort tillykke med det... og god arbejdslyst.

Mvh.

René

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)