Hej alle SEO eksperter. Jeg står og skal bruge noget SEO hjælp til min fodboldhjemmeside. Dens navn lyder: Premiership.dk. Siden har omkring 5000 indekserede sider og over 1000 artikler skrevet, så det jeg ønsker din hjælp til, er derfor ikke artikelskrivning. Selv om konkurrencen er stor, burde jeg kunne trække flere ind på siden, med den mængde artikler og sider, der er skrevet (Ville jeg mene.) Det jeg undrer mig over er derfor, hvorfor den ikke ranker højere på Google og hvorfor antallet er besøgende er så lavt, som tilfældet er. Umiddelbart ser det ud til, hvis der kigges i kildekoderne, at der kommer dobbelt meta description på mine artikler, hvoraf jeg selv skriver den nederste ind i mit Yoast-plugin. Den øverste står derimod tom, og derfor er jeg ikke sikker på, at Google registrerer, det der skrives i mine metas. Jeg håber, at I kan se, hvad jeg mener. Har du selv oplevet dette, eller har en løsning på problemet, så send mig endelig en smule hjælp. Det vil blive modtaget med åbne arme. På forhånd tak. Vh. |
Malte Nørgaard:Hej alle SEO eksperter.
Jeg står og skal bruge noget SEO hjælp til min fodboldhjemmeside. Dens navn lyder: Premiership.dk.
Siden har omkring 5000 indekserede sider og over 1000 artikler skrevet, så det jeg ønsker din hjælp til, er derfor ikke artikelskrivning. Selv om konkurrencen er stor, burde jeg kunne trække flere ind på siden, med den mængde artikler og sider, der er skrevet (Ville jeg mene.)
Det jeg undrer mig over er derfor, hvorfor den ikke ranker højere på Google og hvorfor antallet er besøgende er så lavt, som tilfældet er.
Umiddelbart ser det ud til, hvis der kigges i kildekoderne, at der kommer dobbelt meta description på mine artikler, hvoraf jeg selv skriver den nederste ind i mit Yoast-plugin. Den øverste står derimod tom, og derfor er jeg ikke sikker på, at Google registrerer, det der skrives i mine metas.
Jeg håber, at I kan se, hvad jeg mener.
Har du selv oplevet dette, eller har en løsning på problemet, så send mig endelig en smule hjælp. Det vil blive modtaget med åbne arme.
På forhånd tak.
Vh.
Jeg er ikke SEO ekspert, men hvilke søgeord vil du gerne ranke højt på?
vh AB