Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ekspert søges til fodboldhjemmeside

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle SEO eksperter.

Jeg står og skal bruge noget SEO hjælp til min fodboldhjemmeside. Dens navn lyder: Premiership.dk.

Siden har omkring 5000 indekserede sider og over 1000 artikler skrevet, så det jeg ønsker din hjælp til, er derfor ikke artikelskrivning. Selv om konkurrencen er stor, burde jeg kunne trække flere ind på siden, med den mængde artikler og sider, der er skrevet (Ville jeg mene.)

Det jeg undrer mig over er derfor, hvorfor den ikke ranker højere på Google og hvorfor antallet er besøgende er så lavt, som tilfældet er.

Umiddelbart ser det ud til, hvis der kigges i kildekoderne, at der kommer dobbelt meta description på mine artikler, hvoraf jeg selv skriver den nederste ind i mit Yoast-plugin. Den øverste står derimod tom, og derfor er jeg ikke sikker på, at Google registrerer, det der skrives i mine metas.

Jeg håber, at I kan se, hvad jeg mener.

Har du selv oplevet dette, eller har en løsning på problemet, så send mig endelig en smule hjælp. Det vil blive modtaget med åbne arme.

På forhånd tak.

Vh.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:01

Malte Nørgaard:

Hej alle SEO eksperter.

Jeg står og skal bruge noget SEO hjælp til min fodboldhjemmeside. Dens navn lyder: Premiership.dk.

Siden har omkring 5000 indekserede sider og over 1000 artikler skrevet, så det jeg ønsker din hjælp til, er derfor ikke artikelskrivning. Selv om konkurrencen er stor, burde jeg kunne trække flere ind på siden, med den mængde artikler og sider, der er skrevet (Ville jeg mene.)

Det jeg undrer mig over er derfor, hvorfor den ikke ranker højere på Google og hvorfor antallet er besøgende er så lavt, som tilfældet er.

Umiddelbart ser det ud til, hvis der kigges i kildekoderne, at der kommer dobbelt meta description på mine artikler, hvoraf jeg selv skriver den nederste ind i mit Yoast-plugin. Den øverste står derimod tom, og derfor er jeg ikke sikker på, at Google registrerer, det der skrives i mine metas.

Jeg håber, at I kan se, hvad jeg mener.

Har du selv oplevet dette, eller har en løsning på problemet, så send mig endelig en smule hjælp. Det vil blive modtaget med åbne arme.

På forhånd tak.

Vh.

Jeg er ikke SEO ekspert, men hvilke søgeord vil du gerne ranke højt på?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det selvfølgelig en fordel at kunne ligge højt på ord som fodboldnyheder, ect, og du skal bestemt have fixet de fejl.

Men tror du ikke du skal satse mere på den sociale del? Altså få folk til at kende og elske dit site, og med tiden dele fede nyheder via Facebook? Altså integrerer den del bedre. Og så få opbygget en fast fanskare?

Jeg besøger bold.dk 10-20 gange om dagen - men tror aldrig jeg har besøgt bold.dk via en google søgning. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:13

Hej Malte

Meta decsription har sådan ikke den store betyding for selve SEO.

Som WordSEO også skriver dette, hvilke ord er det du vil have højere op på google?

For konkurrencen er utrolig høj i dit fag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

Engelsk fodbold, engelske fodbold nyheder og Premier League stilling, er nok der jeg vil ramme.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:17

Det lyder interessant, for med det antal sider har du ret i at der burde være et potentiale.

Har du kikket på intern link-building?

:: HDMI kabel ::

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:21

jeg har brugt http://www.ktj-media.dk/ han lavet super hurtigt og til en yderste fair  prisen da kvalitet er top kan det betale sig bruge de dygtigste til det tekniske seo

der kan laves en mere på siden , du starte med at skrive masse af artikler ud rundt omkring og være mere aktive og så andre steder end på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:37

Du ligger da nummer 5 med Premier League stilling :) det da flot klaret.

vh AB

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Har overvejet at lave intern linkbuilding på de 1000 artikler, men da det er et kæmpe arbejde, ville jeg gerne bekræftes i, at det havde en effekt inden jeg kastede mig over det.

Kan du få plugins der automatisk klarer den slags?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:53

Tja altså med All in one seo kan du tilføje meta tags - title osv.. Men hvorfor ikke lave linkbuilding?

vh AB

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)