Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webbureau, ville du handle med os?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johnny

After Effects :)

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:25

Hej Daniel.

Jeg har ikke forstand på hjemmesider eller opbygning af disse, men jeres ser fin og overskuelig ud!

Lidt ligesom Majbritt er jeg lidt af en sprognørd og falder over små detaljer der generer øjet. Her er et par eksempler.

1) Webbureauet onlineBRAND - levere (her skal der vel R på til sidst)

2) Lidt længere nede skrives der - Webshop eller Hjemmeside? Men når man så skal vælge mellem de to, står boksene i omvendt rækkefølge - altså Hjemmeside (Joomla) Webshop (Magneto)

3) Efter udsagnet - Ikke to opgaver er ens, ville jeg sætte et udråbstegn eller ...

4) Helt i bunden skrives der Magneto Kursus med stort K og Joomla kursus med lille k?

5) Under E-handel skrives der Prisstruktur med stort P, mens de andre ord er med små bogstaver?

6) Under Hjemmeside skrives Kursus med stort K?

7) Under Kunder mangler der et punktum efter Q i F.A.Q.

Har ikke været inde og tjekke jeres undermenuer, men ovenstående var punkter jeg lige snublede over :-)

Brug dem hvis du har lyst.

Dbh

Mads

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:26

Daniel:
Lundsby > Tak for ordene. Jeg er faktisk ret begejstret over dine ord da det går dybere end design og funktionalitet. :)

Jeg er glad for du tager det sådan! Det er bestemt ikke alle der er store nok til at tage imod kritik.

Daniel:
Hvorfor skal man handle med os! Rigtig godt spørgsmål, vi har jo netop prøvet at gøre det at vi har lavet et super flot site, efter vores egen overbevisning. Og givet lidt ekstra gas, der hvor de andre ikke tør gøre det, de er så kommercielle, vores konkurrenter, for netop at vise hvad vi kan, nu hvor vi ikke har så mange referencer!

Det er vigtigt I for besvaret grund spørgsmålet, for der nok ikke nogle der handler med jer bare fordi I har en flot side. Det du nævner med at I er mere kreative end jeres kommercialle konkurrenter, er faktisk et meget godt bud, men så er jeres påstand jo at I er de vildeste og mest fandenivoldske bureau, men når vi kigger på siden kan vi nok blive enige om at den ikke ligefrem er blandt de vildeste vi har set. Kreativt er den lidt kedelig, da det er svært at pege på nytænkningen i den.

Grunden til det er så svært at sige, hvem man er og hvorfor man skal vælges er fordi det primært handler om at lukke dørere, og sige hvem man ikke er. Man kan ikke være sådan en fodbold, håndbold, ishockey verdensmester, der også har vundet en nobel pris, for det er der ingen der tror på.

Et af de IT-firmaer, der gør det rigtigt godt er RackSpace, deres edge budskab er Fanatical Support!

I EasyFlow som er CloudSprout's søster virksomhed, er der deres edge budskab, høj teknologisk ekspertiese kombineret med forretningsforståelse (Underbygget af en masse fede kunder)

I CloudSprout er edgen, at springe programmøren over, når der skal bygges sites og shops.

Jeg kunne utroligt godt tænke mig, at hører jeres edge budskab? Alternativt kunne I spørge jeres eksisterende kunder, hvorfor de valgte jer!

En vinkel som jeg kunne se for jer, ville være at bruge jeres geografi, og lave et JYSK! webbureau, hvor alting blev kørt helt ned på jorden, en fancy forkortelse eller lange engelske ord, bare rent og skær snusfornuft og sans for godt købmandsskab. Men det er bare en ide, jeg glæder mig til at høre hvad I finder ud af?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:47

Lundsby > Jeg kan rigtig godt lide at du sætter fokus på det fravalg vi ikke har taget!

Jeg vil de kommende dage, arbejde med hvordan vi blive bedre til at signalere hvilken målgruppe vi reelt set ønsker at arbejde med.

Vores Edge budskab er faktisk.. Web og E-handel med fokus på forretningsudvikling! Se vores "om os" side: især mission og vision.. syns jeg beskriver hvad vi ønsker at lave rigtigt godt:

http://www.onlinebrand.dk/indhold/om-onlinebrand

Men det budskab skal så mere frem på forsiden.

F.eks. har vi lige nu en Magento webshop kunde, vi skal lave ny webshop for, som samtidig skal have lavet et kassesystem, der arbejder samme med Magento, sådan hun kun har lagerstyring 1 sted, det skal sluttes til en Mac, og den skal have en håndhold stregkodelæser, sådan hun i forretningen, kan bippe en vare ind, og så ændres lagerstatus automatisk i Magento. (Det er forretningsudvikling, der integrere hendes butik og hendes e-handel, så hun på den måde, sparrer hundrede-vis af timer fremover, ved at ungå at føre dobbelt lager).

Det er den slags løsninger vi elsker at arbejde med, når vi får de websites vi er igang med færdige vil det også understrege, den kvalitet vi levere.. (Da nuværende referencer er gamle websites, lavet for venner og bekendte, uden de store budgetter).

Mht. design, så har vi valgt at det ikke skal være for nyskabende, da det netop er større virksomheder der er målgruppen. Det må ikke blive for "udfordrende" der skal stadig være fokus på god navigation, indhold osv. Defor også de nedtonede Blå farver, der skal appelere til keywords som: "Business og Coporate". Æstetisk, er alt holdt i samme design, selv vores faktura, og tilbudskabeloner, visitkort, polo- t-shits.. ja alt er gennemført til mindste detajle. Jeg tror måske ordet jeg leder efter er Kvalitet! Det er vores primære, budskab, og det forsøger vi at formidle igennem hjemmesiden, men også igennem alt andet.

Det er også grunden til det originale indlæg.. og jeg er rigtigt glad for jeg lavede, det, for jeg har fået rigtig mange gode råd, at arbejde videre med. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:52

Hej Mads > Tak for korrektur gennemgangen :) Det er rettet..

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 18:25

Lundsby > Designmæssigt er der ikke ændret noget, men tekstmæssigt, har jeg ændret en del på forsiden.. Jeg tog imod dit råd, om et webcheck.. som jeg syns fungere meget bedre, en blot kontakt os..

Jeg har ikke fjernet elementer, da jeg syns de kommer til sin ret, og kigger jeg på vores nærmeste konkurrenters websites, har de også indgang til deres forskellige produkter, forsiden skal jo være "spændende" med mange muligheder..

Indledningsvist, skriver jeg hvad vi laver, og at vi har fokus på e-handel og online forretningsudvikling.

Herefter kan man hurtigt tage et valg, hvis man ikke vil læse mere, men blot se mere om de produkter vi tilbyder..

Hvis man ikke har brug for et nyt website/webshop, kan man få et webcheck, som er beskrevet, og længere nede uddyber jeg så "online forretningsudvikling" med to lette eksempler.

Også jer tekstforfattere, må meget gerne kommentere på forsiden, om den nu giver mere mening? :)

Hvis nogle stadig er i tvivl, er vores målgruppe, så er den: "Mellemstore virksomheder, der kæmper med at få tid til at vedligeholde og administrere deres websites". Fordi de har travlt med at drive deres forretning. Vores vigtigste formål, er at gøre den daglige drift af deres webshop og/eller hjemmeside, så smertefri som mulig. Så der kan bruges tid på det der reelt giver penge i kassen, samt sparer penge på administration og interne procedurer.

Vh Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:34

for mørk skrift type til mørk baggrund vælge en lys farve til mørk baggrund, jeg kan især se det visse steder på siden mørk og mørk fodnoten og et par andre steder

frem med jeres cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden det skaber troværdighed over siden.

vis i kan lave bedre formular, det giver både flere kunder da i viser i kan lave sådan en formular og i spare nogle opkald om spørgsmål om i kan lave formular

fordel ville jeg også lave en bedre kontakt side , da en kontaktformular der også var jeres ydelser i og man kunne bestil møde og kursus

en pris beregner kunne jeg også bruge så jeg cirka kunne regne prisen ud vis bestilte flere ting , hvad bliver det cirka til samme

social medier husk google plus facebook og twitter på siden da de social medier er blevet vigtigere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Hej Daniel

Tillykke med det nye site.

De mest successfulde reklamebureauer, advokater, modedesignere, arkitekter og en masse andre kreative mennesker som arbejder i servicebranchen, de kalder deres virksomhed det de hedder. Specielt efternavnene benyttes.

Jeg synes I har lavet en mega stor fejl ved at kalde jeres virksomhed for Onlinebrand. Hvem kan huske det? Hvor er det at man får det første indtryk af at I adskiller jer fra andre - hvem kan huske jer om 2-3 år? Jeg er bange for at I drukner i mængden.

Så et godt råd: sæt jer ned vælg et navn på den eller de personer som eksempelvis er partnere i selskabet eller på den person som ejer selskabet. Folk vælger at købe løsninger fra folk som skiller sig ud - på Alle måder og det hele starter Her.

Jeg håber for jer at I vælger et andet. I har muligheden - da I er nye i markedet så gør en forskel - vælg et navn som folk kan huske.

Mvh
Per 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:16

Mikael > Tak for din gennemgang!

CVR er smidt på!

Jeg vil snakke med min programmør om at forbedre kontaktformularen :) Dem har jo jo lavet massere af.. også meget avancerede modeller.

Prisberegner, er også en god ide, det har vi faktisk udviklet, med det endte i et helt nyt projekt ;)

Vi har været igang med facebook comments, på blog delen, og der kommer også like knapper på artikler/sider der har "like" potentiale

Per > Jeg ved det har været på "mode" at bruge efternavnet, jeg har selv givet samme råd til mange kunder igennem tiden, især hvis de har et interessant efternavn.Bla.kan nævnet www.lund-lund.dk , et website jeg lavede for år tilbage!

Jeg tror på ingen måde det bliver aktuelt at vi skifter navn, da det er et meget sigende navn, vi laver online Branding , webdesign, logo, ikoner osv. Hertil, har vi endnu ikke haft nogle kunder der har haft problemer med hverken at stave navnet eller at finde os. Det jo lige ud af landevejen. Jeg tror du kan have ret i at det er et "almindeligt" navn, men jeg har set lagt værre eksempler, som ingen kan huske, og de virksomheder køre fint ;) Her kan jeg bare nævne: Designit, directit, well du kan selv google videre...:) Men tak for indputtet.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:01

Nå, nu er min tråd her jo blevet lidt død.. Men jeg syns alligevel ikke jeg ville starte en ny! Men håber de som før har svaret, kunne være interesseret i at give lidt nyt feedback, da vi nu har rettet rigtig mange ting til:

Layoutet er ændret sådan der ikke er et stort hul i toppen, og indholdet er således kommet højrer op, på forsiden, referencer er lavet om til logoer, og nyhedsbrev, har fået nogle ord med på vejen, der er desuden kommet et link til vores referencer: http://www.onlinebrand.dk

Vi har optimeret vores "hjemmeside" landingside, så den er mere grafisk og overskuelig: http://www.onlinebrand.dk/joomla/ny-hjemmeside-med-joomla-cms

Vi har fået lavet designet til vores reference side om, så vores kunder nu præsenteres meget flotter: http://www.onlinebrand.dk/referencer/

Mobilsiden er optimeret i forhold til, læsevenlighed, og grafisk indhold. Menuen er fixet, sådan den ikke flyder rundt!

Håber i vil bruge 5 min, på at kommentere, de nye sider, og deres layout.. :)

Vh Daniel

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)