Hej Daniel
Der er en masse gode ting, ved jeres side, men dem har de andre jo fremhævet, så jeg vil koncenterer mig om de dårlige.
Det store problem, tror jeg er måden siden er frembragt på, det virker som I har tænkt at nu skulle I havde en firma-side, så hvad skulle der være på den, for at man vil handle med jer, som du skriver i dit indlæg.
Jeg tror I ville få en langt bedre side (rent økonomisk) hvis I stillede, spørgsmålet: Hvorfor man skulle handle med jer? Det er selvfølgeligt et spørgsmål der rækker ud over websitet, og direkte ind i jeres strategi, mission og vision, men det er vigtigt for uden det, har I ikke noget relevant at sige!!!
Det handler om at finde ud af hvem I er, hvor er I er stærke og ligeså vigtigt hvor er I svage! Er i tekniske verdensmestre, er I kreative ud over alle grænser, er I gode til at hjælpe ikke-teknisk anlagte mennesker igennem webprojekter?
Her må I maks vælge en vinkel, når I så har valgt den, bliver det nemt at identificerer hvem jeres målgruppe er og hvordan man skal ramme dem. Nogle skal havde meget tekst, lange tekniske beskrivelser, andre skal havde det hele skåret ud i ROI og TCO, nogle helt tredje skal rammes på følelserne etc.
Når I har de ting på plads, er I klar til at begynde på at lave jeres website, her er det vigtigt at huske at Less-is-more!!! tag f.eks. den eksisterende forside, der sker alt alt ALT for meget, hav istedet et 100 % klart budskab i vil leverer på forsiden, lad resten være navigation. Brug gerne animation etc. man kun hvis det underbygger hovedbudskabet, ellers skal det væk, det er unødig støj.
Med unik fordel og målgruppe på plads, bliver det nemt at finde en attrativ ting at lokke med i en Call-to-action, find et eller andet I kan give, en kop, en e-bog, et web tjeck etc. lav det nemt for potentielle kunder, at starte et samarbejde med jer!
En ting, jeg glemte at nævne tidligere er selvfølgeligt at det er meget vigtigt i afpasser jeres visuelle stil, med jeres målgruppe, det er vigtigt at huske at siden er til dem, ikke til jer!
Nu var det alt det dårlige og det kan måske være en lidt kras mundfuld, men jeg synes sådanset at siden er så tosset, der er ihvertfald ikke noget der tyder på at I ikke har de tekniske og grafiske evner, der skal til at drive et succesfuld webbureau.