Ja det ville være ønsketænkningen! Stiftens iværksætterpris: Folkets PrisBlandt 19 andre virksomheder, er jeg blevet nomineret til Stiftstidendes: Folkets Pris i Østjylland. Det vil betyde ufattelig meget for mig, hvis jeg kunne trække den pris hjem på hylden. Jeg sidder til dagligt alene hjemme i huset, og nogle gange så kan det være svært altid at holde motivationen høj! Derfor er det jo helt fantastisk, at jeg er blevet nomineret til denne pris. Jeg vil derfor gerne opfordre, alle jer Aminoner og andre som læser med til at stemme. Jeg ser selvfølgelig gerne, at din stemme går til Kørekortportalen.dk. Men når det er sagt, så er der altså også 19 andre gode kandidater. Bedste hilsner Mark Andersen www.Kørekortportalen.dk |
Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:Jeg vil derfor gerne opfordre, alle jer Aminoner og andre som læser med til at stemme.
Jeg ser selvfølgelig gerne, at din stemme går til Kørekortportalen.dk. Men når det er sagt, så er der altså også 19 andre gode kandidater.
Ros for at du ikke stopper noget ned i halsen på folk.
Der er ikke noget værre, end folk som skriver: Stem på mig fordi jeg skal vinde konkurrencen.. Stem på mig fordi du kender mig.. Stem på mig... bla bla bla.
Nej stem på den som er bedst!
Du får hvert fald min stemme (-: