Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af sammenligningshjemmeside!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har besluttet mig for at lave en hjemmeside, hvor vi sammenligner priser og give gode råd omkring LED belysning.

Jeg vil gerne bruge Wordpress, og har hentet WP Compare Tables. Har så det problem, at dette plugin næsten ikke passer til nogle temaer. Er der nogle derude som har nogle gode råd, evt. andre metoder jeg kan lave dette på.

Et tema kunne også være en mulighed, det må gerne virke ligeså godt som www.billigiphone.dk, deres passer perfekt og ser rigtigt godt ud.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 08:07

Nu er jeg ikke klar over hvad dit plugin gør, men når jeg kigger på dit link, så er det jo bare en tabel der vises.

Nu er jeg på ingen måder en WP-mand, faktisk er jeg lidt overfølsom for systemet - men det kan da ikke være særlig svært at lave en tabel - og så kan man altid putte lidt lækker styling omkring tallene bagefter.

/Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:16

Hej,

Nu er det Martins egen side (ham der har udviklet plug-in'et du henviser til) så derfor det passer så godt sammen :0)

Men Martin har tidligere solgt en løsning, hvor man fik et wp design der passer til plug-in'et, hvor man kunne vælge mellem 4 eller 5 farver og så blev hele designet tilpasset hertil. Man kunne selv fra admin ændre farverne via en drop Down menu.

Kan være han stadig sælger det, for så var det jo en mulighed når du nu synes designet passer godt dertil. Den gang var prisen 700-1000kr, men prøv at skriv til ham.

Ellers kan man selv style hans tabeller, hvis du har forstand på det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)