Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har længe arbejdet på at jeg gerne ville have en ny side. Og nu har jeg så fået det. Hvad er jeres mening. Kom gerne med ris og ros, og noget konstruktivt man kan bruge. Ganske som i plejer:) Gammelt design kan findes under produkter, old site....

www.ritterdesign.dk

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:27

Super flot....:)

Syntes dog reference screenshots virker lidt små, eller ville jeg ikke ændre på noget.

Tilmeldt 17. May 10
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 20:29

Tak for input!

Det vil jeg helt sikkert se på, og se om ikke jeg kan finde en mere "lækker" måde at vise dem på.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 20:36

Hey

MEGET BEDRE end "Old site".

Søs

Tilmeldt 17. May 10
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 20:55

Hej Søs

Tusind tak for de fine ord.

Micki

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frem med jeres cvr nummer gerne i fodnoten på siden og også et telefon nummer der det skaber troværdighed over sidenog husk gerne også på kontakt siden cvr nummer , adresse , telefon nummer

kontakt siden vis du kan lave en speciel kontaktformular man kan klikke bestille jeres ydelser på

klikke jeg ønsker flere sporg versioner

klikke ønsker forum

kikke jeg ønsker en online bookingformualer kalender

klikke jeg ønsker en kontaktformular

klikke jeg ønsker et online suport system på siden

klikke ønsker slider i banner

klikke ønsker logo

klikke ønsker social logoer på siden forklare det er vigtigt ved seo google plus , facebook , twitter

med mere hvad tilbyder skulle gerne stå i den formular kan blive lang , men det viser du kan meget , vis den er kort viser det du ikke kan meget

vis du ved alt om seo

husk det social logoer på siden google plus er den vigtigste grundet google elsker likes , men det er også værd at satse på facebook og twitter .

husk de 70 tegn som google viser nu og udnyt det og lav gerne alle unikke på siderne .

nogle af tingene i tilbyder er forklaret men flere ting forstod jeg ikke på siden hvad mener i med Logo Design, Joomla bog, kontaktmodul med mere ,der er tit forskel fra webmaster til webmaster lige hvad de mener her.

vis i kan lave en pris beregner på siden dupare tid kunder afbryder du er i gang med arbejdet da folk selv kan beregne deres pris og folk kan oveni se du kan lave sådan en beregner helt klart noget i score kunder på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:35

ser godt ud det nye, nu tror man også mere på at i er seriøse med jeres arbejde og går op i detaljer så slutresultatet spiller :) det indtryk vil man meger gerne have når man skal vælge hvem der skal lave en service for en

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
med mere hvad tilbyder skulle gerne stå i den formular kan blive lang , men det viser du kan meget , vis den er kort viser det du ikke kan meget

Sagt med andre ord du vælger leverandør udfra hvor lang deres kontaktformular er?!

En kontakt formular viser ikke noget om hvad du kan!
Jeg kan også smide en checkbox på min side hvor kunden kan bestille strip, men det bliver jeg ikke en stripper af!, kun at jeg kan finde ud af at lave en formular i mit cms.

Hvis kunden vil have dig til at lave noget for dig skal de nok kontakte dig uanset om der er 1 eller 10 checkboxe på formularen.

Men jeg savner mulighed for at kunne angive et emne på kontakformularen, enten som tekstfelt eller som dropdown med nogle prædefinerede muligheder.

Og så lige noget info på tilbudssiden med hvordan jeg bestiller tilbudet.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:34

Nicolay:

Mikael christiansen:

Sagt med andre ord du vælger leverandør udfra hvor lang deres kontaktformular er?!

Jeg kan også smide en checkbox på min side hvor kunden kan bestille strip, men det bliver jeg ikke en stripper af!, kun at jeg kan finde ud af at lave en formular i mit cms.

Hvis kunden vil have dig til at lave noget for dig skal de nok kontakte dig uanset om der er 1 eller 10 checkboxe på formularen.

Men jeg savner mulighed for at kunne angive et emne på kontakformularen, enten som tekstfelt eller som dropdown med nogle prædefinerede muligheder.

en kontaktformular viser du finde ud ad lave special formular der spare dig tid ,som webmaster og alle kan ikke lave specielle formular , kan du ikke kan finde ud ad så ,det er derfor det er mere besværligt at kontakte dig , men kan se det ikke er dig , der har denne side , så måske er grunden du neden toner det er vigtigt kunne finde ud ad vises man er en dygtig webmaster

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38

Nicolay:

Mikael christiansen:

tror mig jo bedre du laver siden jo mere serisøste frem toner du og jo lettere du gør det for mig at hurtigt vælge dine ydelser og jeg kan ikke lige huske pakker så klikke frem og tilbage det hele går ud på at gøre det så enkel som muligt for kunden at kontakte dig ikke så besværligt som muligt ,det kan være det koster lidt for dig som webmaster lave en god formular men det betaler sig i sidste enden

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)