frem med jeres cvr nummer gerne i fodnoten på siden og også et telefon nummer der det skaber troværdighed over sidenog husk gerne også på kontakt siden cvr nummer , adresse , telefon nummer
kontakt siden vis du kan lave en speciel kontaktformular man kan klikke bestille jeres ydelser på
klikke jeg ønsker flere sporg versioner
klikke ønsker forum
kikke jeg ønsker en online bookingformualer kalender
klikke jeg ønsker en kontaktformular
klikke jeg ønsker et online suport system på siden
klikke ønsker slider i banner
klikke ønsker logo
klikke ønsker social logoer på siden forklare det er vigtigt ved seo google plus , facebook , twitter
med mere hvad tilbyder skulle gerne stå i den formular kan blive lang , men det viser du kan meget , vis den er kort viser det du ikke kan meget
vis du ved alt om seo
husk det social logoer på siden google plus er den vigtigste grundet google elsker likes , men det er også værd at satse på facebook og twitter .
husk de 70 tegn som google viser nu og udnyt det og lav gerne alle unikke på siderne .
nogle af tingene i tilbyder er forklaret men flere ting forstod jeg ikke på siden hvad mener i med Logo Design, Joomla bog, kontaktmodul med mere ,der er tit forskel fra webmaster til webmaster lige hvad de mener her.
vis i kan lave en pris beregner på siden dupare tid kunder afbryder du er i gang med arbejdet da folk selv kan beregne deres pris og folk kan oveni se du kan lave sådan en beregner helt klart noget i score kunder på