Jeg ville høre jer om hvad i syntes om den nye forening som jeg er ved at starte op for affiliate publishere. Scandinavian Affiliate Network Publisher Association ( SANPA )
Domænet er købt og nu skal der arbejdes med at udvikle det oprdenligt fra starten med diverse funktioner..
Det er her i kommer på banen kære aminoer
Min ide var at lave en forening for publishere hvor vi sammen kan udveksle ideer, erfaringer med de forskellige netværk samt hjælpe hinanden og nye som starter op i denne branche..
Vi har alle nogle erfaringer som vi helt sikkert kan dele ud af selvom vi er konkurrenter på et eller andet plan, men syntes det er vigtigt i disse tider at styrke sammenholdet imellem publishere så vi står stærkt og som samarbejdspartner til den nye brancheforening for affiliate netværk.
Lad mig høre jeres meninger og smid mig gerne en besked hvis du mener du aktivt kan bidrage med noget i den nye forening..
Godt tiltag! Og vi som affiliate netværk kan kun glæde os over det. Det giver bl.a. en form for tryghed hos visse advertisers hvis man er med i et netværk som har styr på deres shit. I Usa er der meget normalt med den slags "foreninger" både for netværk, advertisers og publishers.
Jeg er sikker på at vi sammen kan skabe en stærk forening hvor vores stemme sammen vil være stærkere end alene.. Og jo sammen med affiliate netværkene kan skabe gode dialoger og samarbejde omkring affiliate marketing .
Ja, hvem er hard core, men der er da flere her på amino, som jeg opfatter noget hard core-agtige.
Hvis de er så dygtige og ikke blot dygtige til at tjene penge på at fortælle, hvordan man kan tjene ved at fortælle, hvordan man kan tjene penge på internettet, så burde de være med.
Men ja, jeg vil da godt kunne bruge sådan en forening, et forum og et netværk.
Amino er ellers ganske godt, men jeg ser ikke meget om affilate, der rigtigt går i dybden. Hemmelighederne holdes tæt på kroppen, synes jeg.
Vi hos Guava Media hilser altid nye initiativer velkommen, og vi håber, at denne spændende forening kan styrke branchen .
Som du selv er inde på, så er vi medstifter af Foreningen af Danske Internet-Netværk (FDIN), hvor vi arbejder på at styrke forholdet til publisheren samt at sikre, at vi har faste guidelines, når det eksempelvis kommer til emailudsendelser, blacklistings af publishers, respekt for cookie lifetime osv.
Jeg glæder mig til at følge projektet på sidelinjen, og du skal være mere end velkommen til at involvere mig/Guava Media, hvis det er nødvendigt.