Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det seriøst at sælge sider, som man pludselig ikke gider have

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:

Dennis Pedersen:
Godt indlæg Robert! Spot on :)

Hvis man skal sætte en WP-side op og smide lidt tekst ind, uden at være forpligtet som hjemmeside-leverandør, så kan det klares på en time, max.

Bagefter siger man, at man ikke har tid, og at siden kan købes for x kroner.

Hilsen, Robert

Hej Robert

Forstår ikke din negative tilgang til dette? Hvis du tror det tager 1 time med en wordpress side fyldt op med tekst så tager du fejl, derudover kan den være Søgemaskine optimeret.

Hvor vil du hen med det her?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:00

Hej Robert,

Er det ikke et underligt spørgsmål for jeg mener at vide at udbud/efterspørgsel stadig er i kraft?

Så altså er der nogen der vil købe så sælg!

Hvorfor spørger du mon?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:09

Robert Kronberg:

Hej T-Nielsen,

Jeg har på ingen måde været rundt om svindlere, men har sagt, at man skal sige det, som det er, og det er, hvad jeg mener.

Hvis man har købt et domæne og lavet en hjemmeside for at sælge det, så skal man sige det, når det sættes til salg. Gør man ikke det, så er der alligevel ikke tale om svindel.

Og hvis man har købt et domæne og lavet en hjemmeside for selv at benytte det, så skal man også sige det, når det sættes til salg, samt give en forklaring. Dog siger jeg ikke, at man nødvendigvis skal udstille sig selv ved at sige, at "jeg mangler 500 kroner".

Jeg siger blot, og nu gentager jeg mig selv, at man ikke skal sige, at man har købt et domæne og lavet en hjemmeside for selv at benytte det, og nu ikke har tid til det, hvis det ikke var det oprindelige motiv med købet - og det er selvom siden er nok så god.

Der var i øvrigt en bruger, som solgte artikler for 35 kroner, hvilket ikke er holdbart, men han oplyste ærligt, at han dumpede prisen, fordi han skulle bruge penge nu, og det er noget, som jeg kan forstå. Det var ikke planlagt, men noget cash flow-agtigt.

Hilsen, Robert

du har misforstået det er ikke cms system

det de sælger er en søgeord optimeret side der har besøgene

du har et godt domæne ,du laver et godt koncept

derved intet at gøre med cms delen ,det den mindste ting af alle faktor , det er arbejdet bageefter der gør siden har værdi

jeg kigger ikke på hvad lagt arbejde i siden , jeg kigger på hvad giver denne side af overskue og hvad kan se der hurtigt kan ske med siden , derved vis bare er lavet design og wordpress side er der jo ingen indtægt på siden

de sider der sælges til høj pris har en indkomst

de som sælges for 45 kroner eller måske lidt mere har ingen indtægt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:18

Hej WordSEO,

Altså, når jeg sætter et nyt WordPress op på en af mine egne domæner, så tager det ikke mange minutter, men lidt længere tid med diverse plugins og så temaet. Måske en time, når det hele er kommet i gang.

Det er jo bare at copy-paste alle indstillinger fra det forrige domæne og tilrette.

Og jeg er ikke en "haj" til det.

Jeg er sikker på, at de professionelle leverandører af WordPress kan gøre det nemmere, end jeg kan.

Hilsen, Robert

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:22

Hej Mikael,

Hvis siden er søgemaskineoptimeret, altså hvis siden vitterligt er søgemaskineoptimeret, så kan det være et godt køb.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:28

Robert Kronberg:

Jeg siger blot, og nu gentager jeg mig selv, at man ikke skal sige, at man har købt et domæne og lavet en hjemmeside for selv at benytte det, og nu ikke har tid til det, hvis det ikke var det oprindelige motiv med købet - og det er selvom siden er nok så god.

Den eneste måde at vurdere en hjemmesides kvalitet på, er resultatet. Dvs. hvis hjemmesiden kan bruges af en person som er villig til at købe den, og køber/sælger kan blive enige om prisen, så er det en god handel for begge parter, og det er fuldstændig underordnet om det har taget to timer, eller to år at opbygge siden. Det er ligeledes fuldstændig ligegyldigt, om den sælges fordi sælger er træt af den, eller om sælger har bygget en hel virksomhed op omkring at lave niche-hjemmesider og sælge dem videre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

Robert Kronberg:

Hej Mikael,

Hvis siden er søgemaskineoptimeret, altså hvis siden vitterligt er søgemaskineoptimeret, så kan det være et godt køb.

Hilsen, Robert

du mener sider som min www.stripdanmark.dk der er links tekst en smule trafik på siden http://www.alexa.com/siteinfo/stripdanmark.dk#trafficstats det er bare mere end små ting der lavet og vis du tror bare du kan lave en side og få en høj værdi er du forkert på den det er hårdt slid ved jeg selv

vis du søgeord optimere en side og sætter til salg er den 45 kroner værd når siden kan bevise høj trafik og omsætning og indtægt stiger værdien på siden tro ikke det er en let sag at søgeord optimere en side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:55

Hej Mikael,

Gider ikke svare T-Nielsen, da han blot kører rundt i sit eget univers om at sælge sider og få lidt nemme småpenge.

Jeg er enig i, at man ikke bare laver en hjemmeside med høj værdi, men det er slet ikke det, som vi snakker om, og det kan du også læse, hvis du læser mine indlæg.

Faktisk tager du netop fat i hele min pointe, at man ikke bare kan lave en side og sælge den, hvorpå køber får succes.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:06

Robert Kronberg:
Gider ikke svare T-Nielsen

Haha, tak fordi du godt gider at gøre opmærksom på det Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:24

Hvis nogle vil sidde og lave sider og sælge til 1000 kr., så er det fint med mig. Det tager også tid at sælge + overdrage disse sider. Derfor kan jeg ikke se at det skulle være en god forretning.

Hvad andre gør kan du ikke rigtig blande dig i. Det kan være det er rart at få en side helt ud af verden, så man kan fokusere på noget andet. Det bliver der i hvert fald også snakket og skrevet meget om for tiden. Altså FOKUS Smile

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)