Hej T-Nielsen,
Jeg har på ingen måde været rundt om svindlere, men har sagt, at man skal sige det, som det er, og det er, hvad jeg mener.
Hvis man har købt et domæne og lavet en hjemmeside for at sælge det, så skal man sige det, når det sættes til salg. Gør man ikke det, så er der alligevel ikke tale om svindel.
Og hvis man har købt et domæne og lavet en hjemmeside for selv at benytte det, så skal man også sige det, når det sættes til salg, samt give en forklaring. Dog siger jeg ikke, at man nødvendigvis skal udstille sig selv ved at sige, at "jeg mangler 500 kroner".
Jeg siger blot, og nu gentager jeg mig selv, at man ikke skal sige, at man har købt et domæne og lavet en hjemmeside for selv at benytte det, og nu ikke har tid til det, hvis det ikke var det oprindelige motiv med købet - og det er selvom siden er nok så god.
Der var i øvrigt en bruger, som solgte artikler for 35 kroner, hvilket ikke er holdbart, men han oplyste ærligt, at han dumpede prisen, fordi han skulle bruge penge nu, og det er noget, som jeg kan forstå. Det var ikke planlagt, men noget cash flow-agtigt.
Hilsen, Robert