Som jeg har sagt før, det er useriøst fordi at jeg som person kun laver noget jeg gider og som jeg kan stå bag ved
Din argumentation kører i ring, og det kan måske forklare at andre har svært ved at forstå dig.
Du påstår, at det er en uetisk og useriøst, at sælge disse sider, og dit argument er, at du personligt ikke ville gøre det. Derefter forklarer du at du ikke vil sælge disse sider fordi at det er uetisk, og du synes det er uetisk fordi det er noget du ikke selv personligt ville gøre, osv. osv. osv.
Man kan jo så spørge hvad din personlige aversion har af relevans for at andre sælger disse sider. Der er jo ingen som har forsøgt at overtale dig til at sælge sådanne sider, og du kan også frit vælge ikke at købe dem. Det du gør er, at forsøge at trække din egen holdning ned over hovedet på andre.
Synes virkelig det er en besynderlig diskussion i et iværksætterforum og ja, det lugter altså lidt af ondt i røven. Der foregår intet ulovligt, både køber og sælger er tilfredse med handlen, så du må nok forklare hvad du mener er uetisk (hint: at du ikke personligt vil handle på denne måde, er ikke et argument).
Og nej, jeg ville aldrig selv producere, købe eller sælge hjemmesider på denne måde, men hvis nogen kan tjene en ærlig skilling på det, så kan man da ikke have ondt af det.