Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af flasker, (Vin, spritus, øl, champagne) m.m.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude jeg håber i alle nyder søndagen.

Jeg sidder og arbejder på et nyt koncept, men for at dette skal lykkes har jeg brug for noget hjælp.

Jeg er kommet i tvivl om hvordan i fragter flasker af glas med posten, og hvem i så bruger som distributør.

Jeg går nemlig og arbejder på en kommende webshop, som skal forhandle forskellige ting, men her i blandt vin, champagne, spiritus, men hvordan skal jeg få fragtet dette til kunderne uden at jeg skal betale post danmark næsten 100 kr i fragt for at få lov til at sende flasker med posten.

God weekend

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Få et tilbud fra vingaloppen.dk

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg tager kontakt til dem.

Mange tak

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige set jeg faktisk har kontaktet dem tidligere uden at de har vendt tilbage.

Samtidig med det ser det ud som om de kun leverer fra 3 flasker og opefter.

Vi skal levere til enkelte personer og også 1 flaske af adgangen :9

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Vi skal levere til enkelte personer og også 1 flaske af adgangen

De store fragtfirmaer - danske fragtmænd mv. - har småpakkerm hvor der ofte kan aftales en pris på ca. 60 kr. for 10 kg.

Men som I alle andre brancher er fragtprisen et ømt område, hvor priserne er høje, risikoen høj (for skader), gebyrer for levering på private adresser mv.

igennem mere end 10 år har jeg sjældent oplevet at sælge flasker stykvis med mindre de var meget specielle - fragten gør det simpelthen uiteressant.

/Henrik

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Letsdrink.dk bruger Budstikken - måske kan du tage kontakt til dem? Vi har bestilt derfra et par gange, og der har aldrig været nogle problemer.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil prøve at tage kontakt til budstikken, mange tak

Ellers skulle man måske sende det med post DK blot i bestykket emballage?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

GLs kunne også være en mulighed. De har også pakkeshops forskellige steder. Fx i blockbuster, så det er nemmere for dine kunder at afhente varerne.

Hvis du skulle stå at mangle et opbevaringsrum til dine varer, så stik mig en mail eller pm. Vi ligger lige ved Sjællandsbroen, så der er ikke langt til motorvej og indre by...

MVH

Stefan

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,


Det kunne være en mulighed, for at holde prisen på fragt lidt nede og samtidig give kunderne mulighed for at hente pakkerne senere på dagen.

Men synes selv personligt at når jeg bestiller noget online, skal det leveres til døren, selvom post DK ofte "glemmer" dette og blot smider en pakkesedl i postkassen, selvom man er hjemme.

Lige pt. kigger vi efter lager til varerne, men for at få lov til at opbevare alkohol med mere, skal lageret jo være godkendt af fødevarestyrelsen. Så den går nok ikke med jer, gætter jeg på.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Mener GLS giver mulighed for at man, som kunde, får fragten billigere hvis man selv henter pakken i pakkeshoppen, hvilket i mit tilfælde ville være en fordel. Sidst jeg bestilte noget over nettet fik jeg det leveret med PosDK til mit firma. Sidst jeg bestilte til levering på min hjemmeadresse, valgte jeg at spare lidt penge, og selv hente det på posthuset, da jeg alligevel aldrig er hjemme når PostDK kommer.

Godt spørgsmål vedr. fødevarestyrelsen. Lige umiddelbart tror jeg ikke der er noget galt med at opbevare det her så længe det ikke er friske madvarer. Vi har andre kunder der har vin og andre drikkevarer stående.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)