Hej, jeg har for 2 ½ år siden stiftet virksomhed hvor jeg har arbejdet som freelance konsulent indenfor undervisning og coaching. Der skulle jeg rimelig hurtigt finde på et navn til min virksomhed. Nu har jeg imidlertid tænkt mig at arbejde målrettet for at være 100% selvstændig - bla. indenfor kostomlægning, rådgivning og network marketing. Jeg mangler et firmanavn som rummer alt dette - måske endda certificeret coacxh på sigt. Er ude i xx consult, xx konsulenten eller andet men synes det mangler gnist.....Min mission er at hjælpe andre.......Mere kan jeg ikke sige (dajeg endnu ikke ved med hvad). Nogle gode ideer til et super firmanavn. På forhånd tak
Elsebeth |
ekyndlev:Hej, jeg har for 2 ½ år siden stiftet virksomhed hvor jeg har arbejdet som freelance konsulent indenfor undervisning og coaching. Der skulle jeg rimelig hurtigt finde på et navn til min virksomhed. Nu har jeg imidlertid tænkt mig at arbejde målrettet for at være 100% selvstændig - bla. indenfor kostomlægning, rådgivning og network marketing. Jeg mangler et firmanavn som rummer alt dette - måske endda certificeret coacxh på sigt. Er ude i xx consult, xx konsulenten eller andet men synes det mangler gnist.....Min mission er at hjælpe andre.......Mere kan jeg ikke sige (dajeg endnu ikke ved med hvad). Nogle gode ideer til et super firmanavn. På forhånd tak
Elsebeth
Hej Elsebeth
Det er svært at vælge et firma navn når man ikke ved hvad ens virksomhed skal lave... Men måske kan Thorborg hjælpe dig videre :-):
- Alexander Baandrup Larsen