Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmanavn - hvad skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har for 2 ½ år siden stiftet virksomhed hvor jeg har arbejdet som freelance konsulent indenfor undervisning og coaching. Der skulle jeg rimelig hurtigt finde på et navn til min virksomhed. Nu har jeg imidlertid tænkt mig at arbejde målrettet for at være 100% selvstændig - bla. indenfor kostomlægning, rådgivning og network marketing. Jeg mangler et firmanavn som rummer alt dette - måske endda certificeret coacxh på sigt. Er ude i xx consult, xx konsulenten eller andet men synes det mangler gnist.....Min mission er at hjælpe andre.......Mere kan jeg ikke sige (dajeg endnu ikke ved med hvad). Nogle gode ideer til et super firmanavn. På forhånd tak

Elsebeth

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:02

ekyndlev:

Hej, jeg har for 2 ½ år siden stiftet virksomhed hvor jeg har arbejdet som freelance konsulent indenfor undervisning og coaching. Der skulle jeg rimelig hurtigt finde på et navn til min virksomhed. Nu har jeg imidlertid tænkt mig at arbejde målrettet for at være 100% selvstændig - bla. indenfor kostomlægning, rådgivning og network marketing. Jeg mangler et firmanavn som rummer alt dette - måske endda certificeret coacxh på sigt. Er ude i xx consult, xx konsulenten eller andet men synes det mangler gnist.....Min mission er at hjælpe andre.......Mere kan jeg ikke sige (dajeg endnu ikke ved med hvad). Nogle gode ideer til et super firmanavn. På forhånd tak

Elsebeth

Hej Elsebeth

Det er svært at vælge et firma navn når man ikke ved hvad ens virksomhed skal lave... Men måske kan Thorborg hjælpe dig videre :-):

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 18:16

Hej Elsebeth

Det kan virkelig være svært at vælge det rigtige navn, men umiddelbart skal du som minimum gøre op med dig selv om du målrettet vil tilbyde din service i Danmark eller om du også vil udenfor landets grænser. Her tænker jeg på at du efterfølgende sikkert også gerne vil have en hjemmeside og for at dine potentielle klienter skal kunne finde dig, så kan et dansk navn på den konto formentlig være en fordel. Her tænker jeg på at xx konsulenten således vil være at foretrække fremfor xx consult, så du bør gøre op med dig selv om det blot er DK eller lidt mere internationalt.

Held og lykke med projektet. Fedt at du forsøger dig! :-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:18

ekyndlev:
..Min mission er at hjælpe andre.......Mere kan jeg ikke sige (da jeg endnu ikke ved med hvad).

Jeg tror at grunden til du ikke kan finde et navn der fanger eller med gnist som du siger, er nettop at du ikke er 100% sikker på hvilken retning du vil gå. Eller det faktum at dit konsulent arbejder spænder meget bredt, fra kost vejledning til network marketing.

Jeg kunne ikke umiddelbart ikke komme på et navn der fanger og afspejler din mission som virksomhed/selvstændig. Jeg vil råde til dig at tænke lidt mere over hvad det skal være fokus på, så tror jeg navnet kommer mere naturligt til dig. 

god aften, og held og lykke med det hele.

Ps. der er sikkert nogen der her inde der er mere kreative end jeg og kan komme med et forslag 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)