Hej Aminoer Som rigtige forretningsfolk så kender i sikkert vigtigheden af at fremstå velsoigneret. Jeg skal ud og investere i en barbermaskine og den skal være GOD. Jeg er interesseret i at høre fra nogen, der for nyligt har købt en ny barbermaskine og kan dele lidt ud af erfaringer, men mest af alt vil jeg gerne høre fra dig der grundigt har undersøgt markedet før du købte din egen maskine - hvad fandt du ud af? Hvilket mærke, hvilken model, hvilke features og hvor får man det perfekte match imellem pris og værdi? Med hensyn til det økonomiske aspekt, så vil jeg sige, at hvis den skal koste lige så meget som en iPhone, så skal jeg også kunne ringe fra den. Jeg har intet maksimalt beløb jeg er villig til at betale, maskinen skal blot være pengene værd. Jeg ser frem til at høre fra jer. |
Hej Christian,
Jeg ved ikke om du er vant til skraber eller barbermaskine i forvejen, men jeg har selv valgt at bruge en Feather MR3 Neo (se i butik) istedet for Gillette, og den giver en kanon barbering på halsen.
Til selve ansigtet, bruger jeg en Merkur 34C (se i butik) som er en gammeldags double-edge skraber, som giver en kanon barbering, når man først lige har lært at bruge den. Den er for svær at bruge på halsen, uden at skære sig, derfor har jeg den anden Feather.
Fælles for dem begge er, at bladene er billige og varer længe. Grunden til at jeg ville prøve noget nyt, var at jeg ikke gad betale 165,- for 4 Gillette blade som holdt en måned hver. Det var simpelthen for mange penge, og jeg vil indrømme at jeg ikke har savnet Gillette i forhold til min Feather MR3 på noget tidspunkt.
Mine 0.02$.
Anders Olsen