Hej ! Jeg har også prøvet flere elektriske men de er ikke effektive nok. Vendte tilbage til skraberen og har prøvet flere forskellige. Den bedste jeg har fundet er sjovt nok også en af de billigste. Det er skraberen fra aldi. Kan ikke lige huske prisen men den er latterlig sammenlignet med gillette og kvaliteten er efter min oplevelse mindst det samme.
Og så huske at skifte skær og folie (de der sidder foran skæret) hver ca. 18 måned. Har nogle gange kunder som kommer ind med en 5 år gammel shaver, og de synes den er begyndt at nive... Og efter lidt snak hører man de aldrig har skiftet skær...
Så tror jeg fandme det niver! Som at blive sparket i løgene - bare i ansigtet! :)
Og så huske at skifte skær og folie (de der sidder foran skæret) hver ca. 18 måned. Har nogle gange kunder som kommer ind med en 5 år gammel shaver, og de synes den er begyndt at nive... Og efter lidt snak hører man de aldrig har skiftet skær...
Så tror jeg fandme det niver! Som at blive sparket i løgene - bare i ansigtet! :)
Naturligvis.. Tror bare jeg gør det hvert år til min fødselsdag, så ved min kusine også hvad jeg ønsker mig - hvert år ;)
Har selv haft gode erfaringer med Phillips, har i alt haft 3 maskiner over de sidste 12 år. Dog skiftede jeg til braunSeries 7 790cc. Købte den i min lokale Punkt 1 for 1800 kr,-. Der er sikkert kommet en nyere model, men jeg fandt information på deres hjemmeside Braun.