Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herretråd: Hvilken barbermaskine er den bedste?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! Jeg har også prøvet flere elektriske men de er ikke effektive nok. Vendte tilbage til skraberen og har prøvet flere forskellige. Den bedste jeg har fundet er sjovt nok også en af de billigste. Det er skraberen fra aldi. Kan ikke lige huske prisen men den er latterlig sammenlignet med gillette og kvaliteten er efter min oplevelse mindst det samme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

Anders Skovsende:
Min erfaring hos venner er at Braun er bedst ved groft skæg og Philips er bedst ved finere skæg.

Så skal jeg helt sikkert over i noget Braun - det føles som om jeg har velkro i ansigtet.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:49

Og så huske at skifte skær og folie (de der sidder foran skæret) hver ca. 18 måned. Har nogle gange kunder som kommer ind med en 5 år gammel shaver, og de synes den er begyndt at nive... Og efter lidt snak hører man de aldrig har skiftet skær...

Så tror jeg fandme det niver! Som at blive sparket i løgene - bare i ansigtet! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Anders Skovsende:

Og så huske at skifte skær og folie (de der sidder foran skæret) hver ca. 18 måned. Har nogle gange kunder som kommer ind med en 5 år gammel shaver, og de synes den er begyndt at nive... Og efter lidt snak hører man de aldrig har skiftet skær...

Så tror jeg fandme det niver! Som at blive sparket i løgene - bare i ansigtet! :)

Naturligvis.. Tror bare jeg gør det hvert år til min fødselsdag, så ved min kusine også hvad jeg ønsker mig - hvert år ;)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:56

Hej Christian

Må man venligst spørge hvor i Tyskland du har set Braun 795 CC til 192 Euro ?

Mvh Newzero  Stick out tongue

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:08

Har selv haft gode erfaringer med Phillips, har i alt haft 3 maskiner over de sidste 12 år. Dog skiftede jeg til braunSeries 7 790cc. Købte den i min lokale Punkt 1 for 1800 kr,-.  Der er sikkert kommet en nyere model, men jeg fandt information på deres hjemmeside Braun.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)