Koncentreret livskraft. Har fantastiske virkninger på næsten alle sygdomme og lidelser.
Laminine er et naturligt og holistisk kosttilskud, som indeholder de mest mest kendte vitaminer samt vigtige spor-mineraler og alle 8 essentielle aminisyrer. Det er naturens mest perfekte føde og den perfekte kombination af livgivende næring fra land, hav og planter
Enestående chance som de første i Europa. Er netop startet i USA.
Send mig først en mail til laminine@pc.dk , for info og så jeg kan hjælpe dig med tilmelding, da dette endnu ikke er officielt muligt i Europa. Se i øvrigt min hjemmeside, http://mylifepharm.com/ananda som man får ved tilmelding.
Hvis man virkelig kan helbrede kræft, sukkersyge og AIDS med bare en enkelt lille pille, så drop de private og gå efter guldet - skynd jer at få det registreret som lægemiddel, få styr på patenter etc. - og så er der bare at sige tillykke til Jer og til verden.
Hvis det alligevel ikke er sådan en pille, du vil sælge Kurt, så skal du passe på, at du i din markedsføring ikke kommer til at love noget, du ikke kan holde - og især at du ikke lover noget, du ikke MÅ love - eksempelvis at produktet har helbredende effekt.