Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder at skrive gratis seo artikler for referencens skyld.?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lad os nu se om der ikke dukker en op der vil skrive , som iværksættere er der sikkert nogle der gerne levere noget gratis især vis du har et godt brand og derved kan det være du kan give ham yderste mange kunder grundet dit navn sælger kunder

vi er jo alle samme i samlet folk iværksættere der hjælper hinanden i fremgang og vækst og det er positivt tanke at hjælpe andre i fremgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:31 | Låst

Esben Petersen:
Derudover var det ikke rettet mod de første 3-4 svar, men Ib A[...]. 

Wink Tror du da jeg startede op malede lejligheder m.m. gratis for at få referencer ?

Det ville da være helt tåbelig, og iøvrigt kan man ikke køre en virksomhed på den måde. Hvem skulle f.eks. betale materialeforbruget, - maling m.m. ?

Noget andet er så, at man kan starte op med at give nogle rabatter og godt arbejde for at få referencer.

Så trådstarter kunne eftersøge nogle der ville lave"billige tekster"Wink - men ikke gratis tekster ? NEJ.

Men gratis er da helt tåbelig. Og forøvrigt er der ingen der er gået "amok" i tråden.No

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:52 | Låst

No 

Esben Petersen:
inden mit hoved eksploderer

Åh lille puds - du er i et åben forum, helt frivilligt og gratis.

Du kunne risikere og få referncer for dine holdninger og "masser" af gratis og frivililigt arbejde.

Wink Har du tænkt over at det er en portal med iværksættere og selvstændige ?

Og altså ikke en portal for humanitært, frivilligt arbejde m.m. ?

Hvis man som "opstarter" er så vild efter referencer kunne man jo overveje familie, venner m.m.

Jeg tror du skal passe på at overdrive betydningen af referencer ? Disse kan man også tjekke. Er de givet fordi man har fået dem gratis. Er de nok hellere ikke det samme værd, som hvis de er givet hvor man virkelig har betalt kassen. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 08:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Esben Petersen:
inden mit hoved eksploderer

Åh lille puds - du er i et åben forum, helt frivilligt og gratis.

Du kunne risikere og få referncer for dine holdninger og "masser" af gratis og frivililigt arbejde.

Wink Har du tænkt over at det er en portal med iværksættere og selvstændige ?

Hej Ib,

Først og fremmest må jeg komplimentere dit sprogvalg i denne tråd. Det udstråler den modenhed og professionalisme jeg ville gå efter, når jeg skal hyre en håndværker næste gang!

For at du ikke skal stå i stampe udi hånens kunst, så vil jeg lige hjælpe dig lidt på vej i det første indlæg du laver i denne tråd:

Trådopretter efterspørger en SEO tekst, han tilbyder ikke en, så om han havde stavet referencer udelukkende med å'er, er sagen fuldstændig udvedkommende. Der vil derfor selvsagt heller ikke blive brug for endnu en SEO m/k, da det ikke er ham selv der udfærddiger den oprindelige SEO tekst.

Denne hjælp må du godt få gratis, med mindre du virkelig står fast på dine holdninger, for så sender jeg gerne en faktura på 1 times konsulentbistand :)

Men til det med referencer.

Det kan godt være at du ikke startede ud med at male lejligheder gratis, men hvad ville der egentlig være så galt i det?

I dag kan du fodre svin med webdesignere og grafikere og derfor bliver der færre og færre ting du kan sælge dine timer på. Krisen gør at der også bliver længere og længere mellem opgaverne til håndværkere.

Hvis jeg skulle vælge mellem to malere hvor den ene havde referencebilleder og den anden ikke havde, så ville nr. 1 allerede være et godt stykke tættere på opgaven end ham uden referencer. For mig er uddannelser intet værd - firkantet sagt - men ment på den måde at alle kan få et kørekort, men det er langt fra alle der kan håndtere et køretøj.

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men da jeg i tidernes morgen startede ud med webdesign, der kunne jeg sagtens finde på at lave noget for referencen skyld og der er altså mere erfaring at hente hos en virksomhed, stor eller lille, end der er i at lave en hjemmeside for moster Erna patchwork-klub. Især fordi moster Erna er tvunget af blodets bånd til at dåne over alt nevøen hoster op med uanset kvalitet.

Størstedelen af dem der laver arbejde for at få referencer er netop for referencen skyld, så derfor tror jeg ikke at du skal være bange for at der bliver lagt færre kræfter i, måske endda tværtimod.

Det at man betaler kassen for noget er så absolut ikke en garanti for at man får kvalitet tilbage.

Du er jo sandsynligvis etableret nu, men jeg tror alligevel ikke du skal undervurdere betydningen af referencer og "faren" ved ikke at tage dem seriøst. Kunderne bliver mere kvalitetsbevidste og har alle muligheder for at undersøge og udvælge sine leverandører.

Lige til sidst, så modsiger du altså dig selv ved først at sige til Esben, at han er i et åbent forum helt frivilligt og gratis og derefter erklære forummet for frit for humanitært og frivilligt arbejde mm.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er stavefejlen rettet i overskriften.

Nu mangler vi bare en moderator der sletter 4 sider, så kan tråden komme tilbage på sporet.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:33 | Låst

@ Martin Tygsen og Per Krabbe

Ikke for at start en ny diskussion.

Men jeg kaldte det netop stave/slåfejl og altså ikke grammatik eller semantiske fejl, eller noget helt andet.

Jeg ved jo ikke om den eller de som laver indlægget hvad dennes motiv er. Og somme tider går det jo stærkt også i mit tilfælde.

Af en ”SEO ekspert” har jeg fået i vide, at man også skal have ordblinde med ind på sin side for at læse. Derfor skal der både være gibsplader og gipsplader m.m. med i beskrivelserne.

Om jeg som håndværker tror at referencer er vigtige ? ja det gør jeg da www.raad-mal.dk/referencer

http://raad-mal.dk/galleri

Ja min hjemmeside kunne også trænge til en ordentlig overhaling. Ja men rulle, pensel, Amino og sengen skal jo også passes.

Men det kan være jeg skal efterspørge en god og billig tekstforfatter ? Men ikke gratis.

Jeg kunne jo også søge på Google. Det samme med en god og billig maler.

God søndag til alle,

og tak for dysterne

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S: Lad ytringsdemokratiet på Amino få de bedste vilkår !

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:36 | Låst

Entrepreneur - Jan:

????

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok piger.... så slår vi lige koldt vand i blodet. En af de uskrevne regler i et forum er netop at man IKKE kommenterer på hinanden staveevne. Derfor "overser" man stavefejl og påpeger dem ikke  - men hvis man kan så kan man evt. godt rette en overskrift.

Tråden er gået helt ud af sit spin og jeg tror at vi skal have den tilbage igen.

Jeg vil helst ikke slette indlæg fordi de viser jo de forskellige mennesker der er herinde, men er der nogle der bliver angrebet så går min slettefinger igang.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:54 | Låst

Niels Henriksen:

Ok piger Wink.... så slår vi lige koldt vand i blodet. En af de uskrevne regler i et forum er netop at man IKKE kommenterer på hinanden staveevne. Derfor "overser" man stavefejl og påpeger dem ikke  - men hvis man kan så kan man evt. godt rette en overskrift.

Tråden er gået helt ud af sit spin og jeg tror at vi skal have den tilbage igen.

Jeg vil helst ikke slette indlæg fordi de viser jo de forskellige mennesker der er herinde, men er der nogle der bliver angrebet så går min slettefinger igang.

Yes God søndag.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:56 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Entrepreneur - Jan:

????

I dit første indlæg her var et af dine ankerpunkter stavefejlen i overskriften. Derfor har jeg rettet det, så der ikke er stavefejl samt tilført "at" i teksten.

Med hensyn til det at bede om gratis tekster, så er det da ikke odiøst. Personligt havde jeg nok valgt at skrive noget indhold i indlægget, men sådan er vi jo så forskellige.

I øvrigt arbejder de fleste "gratis" på forventet efterbevilling, ligesom du som håndværker ikke tager penge for at afgive et tilbud. Den tid det tager at lave et tilbud er jo kun noget der honoreres såfremt tilbudet accepteres og der derved kommer penge i kassen.

Jeg arbejder også gratis og betaler endda for det når folk ønsker private label produkter, det koster typisk 2-3.000 pr. henvendelse jeg vælger at beskæftige mig med i omkostninger endda uden timelønsberegning. Til tider munder det ud i givtige samarbejder, men oftest i ingenting.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)