Ib - For dælen da, problemet er ikke at du kommenterer på, at gratis arbejdskraft måske ikke er den bedste løsning, problemt er din arogante måde og samtdig at kommenterer en stavefejl som i den sammenhæng er fuldstændig ligegyldig? Det er i mine øjne kun for at sætte trådstarter i et dårlig lys?Især når du heller ikke selv staver særlig fejlfrit, hverken her på amino eller på din hjemmeside. Han spørger jo netop efter en tekstforfatter, muligvis fordi han ikke selv har evnerne? Som du kan se i mit sidste indlæg, så er der faktisk mange her på amino der tilbyder gratis seo artikler, endda jævnligt. Hvis trådstarter har fulgt med i udviklingen på amino hvor der et par gange i måneden tilbydes den slags, er det så underligt at han selv efterspørger det når han har brug for det? Men jeg vil gøre som Fashion-seller, give dig ret så vi andre kan få fred, det er vidst den eneste måde man får lukket munden på dig, jævnfør tidligere erfaringer i de mange debatter der er blæst af sporet. |
man må sige, at mange af debatterne herinde tager en besynderlig drejning. Det oprindelige spørgsmål var egentlig ret simpelt og let at forstå, men handler nu om hvor vidt man er i stand til at stave, eller overhovedet kan tillade at bede om gratis tjenester. Hvis der er personer som vil skrive gratis tekster, sender de vel en pm til trådstarter.
Med hensyn til tonen. Er det sådan man taler til andre, de personer herinde kunne være potentielle nye kunder, eller kunne henvise til nye kunder