Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan man ikke finde min facebook-side, når man søger på facebook?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Raul1:
Vil du se om du kan se den hos dig (uden at klikke på linket til at starte med) :)

Den dukker ikke op hos mig. Først når jeg har set siden én gang, så dukker den op i søgeresultaterne.

MVH

Thomas

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:45

Det underligt thomas...her hos mig dukker den slet ikke op. Og jeg har endda synes godt om den. Hos mine venner dukker den op. Og hos nogen dukker den op uden at de har synes godt om. Ved ik lige hvad der er galt..men irreterende..ja det er det :)

Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:14

Hej, jeg har netop oprettet en personprofil på facebook. Den kan ikke ses hvis man søger på mit navn - skal man have x-antal vener før den bliver mulig for alle at finde ved søgning eller hvordan gør man det (kan godt ses/findes via vener)? Håber I kan hjælpe...

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 19:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Når i går til facebooks søgefelt med Google-mindset, så går i galt i byen.. FBs er nemlig så socialt betinget, at intet rigtigt er overførbart fra Google-tankegangen.

Nystartede sider dukker ikke op, fordi de ikke har fået fans. Det er fansnes ankomst der indekserer siden - hvis vi skal finde en analogi til google... MEN!

Ingens søgeresultater er ens for det som er pagerank på Google er på facebook mere en snak om "hvor mange led fra mig er siden".

Hvis den ikke dukker op hos person A, men gør hos Person B er det fordi B er tættere på siden i sit netværk (social graph). Eksempel B har tre venner der er fans, mens A ikke engan er venner med nogen der er venner med, der er venner med.

Det sidste er med til at forklare hvorfor vi ikke så ofte får udenlandske sider op med mindre det er internationale brands. Der er simpelt hen for mange led til en bager i Mississippi der heder Nielsens...

Når det så er sagt, så tag en chillpill angående det søgefelt. Det er ikke her man skal regne med at blive fundet. Det virker jo ikke som Google alligevel, så det er ikke her man som forbruger søger efter produkt eller service.

Nye fans kommer ind via omtale
Den omtale du selv laver på nyhedsbrev, blog, her på amino (når du hjælper folk), på andre fora hvor du huserer.

Dernæst den omtale du giver dig selv når du netværker IRL med nye, gamle og potentielle kunder.

Efter det, kommer den indstrømningen af nye fans der ser deres venner er blevet fans, eller på anden måde engagerer sig i siden (taler om dette).

Det hele kan boostes med annoncering.. (hvis siden sparker røv)

... Og hernede. Et sted allernederst kan der komme en lille procentdel, som nok er en promille ind via søgefeltet.

-> chill pill :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:06

Taaaaaak Thomas, det var et rent klasse svar:) Der er altid kvalitet over dine svar hehe :)

Min side er blevet mere synlig nu, og flere of flere kan allerede finde den så det kun godt :)

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 13:31

Hej :)

Prøver lige at starte denne tråd igen. Jeg er nemlig støt på nogenlunde samme problem. Jeg har tilføjet min virksomhed under min personlige profil som et job/owner. Når jeg klikker på virksomhedsnavnet, kan jeg herunder oprette en virksomhedsside. Det er nu gjort. Men ingen - udover mig selv - kan se min virksomhedsside....?

Hvordan får jeg gjort opmærksom på den? Er det noget med at venneanmode via min virksomhedsside eller invitere? Jeg har selv "syntes om" siden, men det ses ingen steder :-(

Håber nogen af jer kan hjælpe.... TAK ;-)

/Linea

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 10:52

Nevermind ovenstående :) Det er løst... I må meget gerne gå ind kigge - og like, og dele, og, og... ;)

Min side hedder: Linea H. Established in 2013

Dejlig dag til jer!

/Linea

Tilmeldt 27. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:47

hvordan løste du det? har samme problem;)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)