Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opsætning af betaling med kreditkort

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
har en en side og vil meget gerne havde dankort betaling, har domæne hos one.com, og kan se de ikke har SSL som mange kræver. hvad gør vi så er der nogen her der kan komme med nogen råd. måske give en hånd til opsætning.

Hilsen

Dennis

Detri-erotic and cam-shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:58
Du kan benytte en tredieparts betalingsgateway, som f.eks. den Dandomain har. Så er det lige meget hvor du hoster dine sider.
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:22

har hørt noget om at der er alternativer til indløsnings aftaler med PBS.. 

altså firmaer som tilbyder at lave en indløsnings aftale for en, mod en prosent del af omsætningen via kreditkort..

er der nogle der kender til dette? eller lige frem kan anbefale sådan en løsning!? 

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 18:55

Hej Dennis,

Vi har lavet mange af den type løsninger.

Du skal have en betalingsgateway og en Indløsningsaftale hos PBS, samlet 2.800,- per år. Derudover kommer der opsætning af betalingsmodul 2.500,- en gang for alle.

Du er velkommen til at kontakte mig.

Mvh
Thomas Cuno - www.togidata.dk - 70230923.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:28

Hej Firben....

Der er mange konkurrenter til PBS rundt om i verden...

Du er velkommen til at kontakte mig direkte så skal jeg nok lave en beregning på hvad der bedst kan svare sig for dig!!

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

www.dibs.dk 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:51

Firben:

har hørt noget om at der er alternativer til indløsnings aftaler med PBS.. 

altså firmaer som tilbyder at lave en indløsnings aftale for en, mod en prosent del af omsætningen via kreditkort..

er der nogle der kender til dette? eller lige frem kan anbefale sådan en løsning!? 

Det du tænker på, er nok noget lignende ewire.dk - der koster det (så vidt jeg husker) 1000,- om året samt et højere beløb pr transaktion end hvis man havde haft aftalen direkte med PBS. Modsat har det også været diskuteret kraftigt herinde på amino, om ikke det at benytte sig af den form for løsning koster kunder - forstået på den måde at folk der allerede har valgt nogle varer bliver forvirrede under betalingsprocessen som foregår et helt fremmed sted og dropper handlen.
Hvis det er fordi det skal være billigt og du ikke har behov for support, så prøv fribetaling.dk - her får du egen gateway og kunden behøver derfor som sådan ikke at forlade din side.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:39

Takker for alle svarene..

Som jeg forstod det var det en løsning der ikke kostede noget som helst i opstart.. og som så kostede pr. transaktion..

Hvis det koster 1000,- eller der omkring i opstart kan det jo slet ikke betale sig at lade vær med at lave en aftale med PBS direkte..  med mindre man ikke har noget CVR nummer..

Men.. jeg takker.. Tror at den bedste løsning er at blive momsregistreret og invester i en aftale gennem en betalingsgateway..

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:33

Well, rene dankort er det kun PBS der indløser. VISA/Dankort kan jo derimod indløses på VISA delen og så bliver det pludselig flere muligheder.

http://www.2checkout.com/community/ 2co er nok en af de billigste udbydere som ikke kræver en merchant account. 

http://www.chronopay.com/ er også en mulighed.

Det skal dog nævnes at du altid vil få den bedste løsning ved at have en merchantaccount/indløsningsaftale enten med pbs eller med en udenlandsk bank, alle de løsninger hvor det går via en tredjepart har været plaget af mindre eller større problemer. Så hvis du regner med at have en volumen der kan forsvarer pbs udgiften, så vil jeg helt klart vælge den.

mvh

Loke 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)