Ny hjemmeside sat i luften i dag, som gerne skulle være endnu mere seo optimeret, og bruger optimeret end den gamle. Den gamle hjemmeside blev designet tilbage i 2010 og der er blevet bygget på stort set hver måned siden, og til sidst manglede der funktioner og sammenhæng på hjemmesiden. Kom gerne med konstruktiv kritik.
Jeg synes det er en rigtig, rigtig flot hjemmeside du har fået dig der. Jeg har dog et "kritik"-punkt, som jeg finder udnødvendig og en smule irriterende. Nemlig den gule highlight af ord, se eksempel her: http://www.spaetten.com/toemrer-kompetencer/vinduer-og-doere.html.
Udover det, så er det en meget flot hjemmeside. Godt arbejde.
Ser rigtig fin ud, ved ikke om det bare er mig, men i den box hvor tidligere kunder udtaler sig, synes jeg skal skifte lige 1-2 sekunder langsommere.. ellers flot side.
Det er en flot side. Kan bestemt godt lide jeres menu.
Jeg synes også at det er fedt at jeres kontakt oplysninger står meget tydeligt på første side (telefon). Det giver et godt indtryk.
Noget i skal arbejde med, er helt klart "læs hvad mine kunder siger" slideshowet. Jeg kan ikke nå et læse dem. Giv dem lige 2 sekunder mere.
Jeg prøvede lige jeres "søg" og søgte på vinduer. det første link er der ingen side til. Få den side fjernet. det virker ikke så godt hvis et link ikke virker, og slet ikke det første.
Overordnet en meget flot side og forholdsvis simpel og nem at navigere rundt i
Du er meget glad for det cvr nummer mikael :) det har været med i overvejelserne, men jeg synes det er overflødigt. Men tak for feedbacken, det andet er helt klart gode ideer.
Også til jer andre, tak for feedback, der er stadig lige et par børnesygdomme kan jeg se :)
Jeg synes at du skulle have din forside som den er nu,dog skal kundeudtalelser sættes ned i tempo,
Dine andre menuer, bør starte længere oppe på siden, da det er irretterende at skulle scoll ned på siden hele siden, frem for at teksten kommer midt på ens skærm, man læser jo alligevel ikke kundeudtalelserne igen og igen.
Fed side, men hvad sker der lige for jeres Alexa rank, den er jo helt vild 14.513.983 - på min side som er lige over en uge gammel er jeg allerede under 2.5mill.
Spætten:
Du er meget glad for det cvr nummer mikael :) det har været med i overvejelserne, men jeg synes det er overflødigt. Men tak for feedbacken, det andet er helt klart gode ideer.
Jeg er helt enig med Mikael, det betyder utroligt meget for troværdigheden, i kunne med fordel lave en fed footer. I skal vel alligevel have et link til co2neutral.dk :D