Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er den nye hjemmeside i luften

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny hjemmeside sat i luften i dag, som gerne skulle være endnu mere seo optimeret, og bruger optimeret end den gamle. Den gamle hjemmeside blev designet tilbage i 2010 og der er blevet bygget på stort set hver måned siden, og til sidst manglede der funktioner og sammenhæng på hjemmesiden. Kom gerne med konstruktiv kritik.

http://www.spaetten.com

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:54

Jeg synes det er en rigtig, rigtig flot hjemmeside du har fået dig der. Jeg har dog et "kritik"-punkt, som jeg finder udnødvendig og en smule irriterende. Nemlig den gule highlight af ord, se eksempel her: http://www.spaetten.com/toemrer-kompetencer/vinduer-og-doere.html.

Udover det, så er det en meget flot hjemmeside. Godt arbejde.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55

Jeg havde godt nok aldrig troet at i var et Tømrer firma, men en naturorganisation eller noget.

Men jeg fandt dog hurtigt ud af det på jeres fine hjemmeside :-)

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:02

Ser rigtig fin ud, ved ikke om det bare er mig, men i den box hvor tidligere kunder udtaler sig, synes jeg skal skifte lige 1-2 sekunder langsommere..  ellers flot side.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:20

Hej

Det er en flot side. Kan bestemt godt lide jeres menu.

Jeg synes også at det er fedt at jeres kontakt oplysninger står meget tydeligt på første side (telefon). Det giver et godt indtryk.

Noget i skal arbejde med, er helt klart "læs hvad mine kunder siger" slideshowet. Jeg kan ikke nå et læse dem. Giv dem lige 2 sekunder mere.

Jeg prøvede lige jeres "søg" og søgte på vinduer. det første link er der ingen side til. Få den side fjernet. det virker ikke så godt hvis et link ikke virker, og slet ikke det første.

Overordnet en meget flot side og forholdsvis simpel og nem at navigere rundt i

Mvh.

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:27

siden ser okay ud Smile

husk google plus på siden overveje twitter på siden da google har givet de social medier mere magt.

cvr nummer i fodnoten på siden og kontakt på siden vil give siden en meget højere troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 19:31

Du er meget glad for det cvr nummer mikael :) det har været med i overvejelserne, men jeg synes det er overflødigt. Men tak for feedbacken, det andet er helt klart gode ideer.

Også til jer andre, tak for feedback, der er stadig lige et par børnesygdomme kan jeg se :)

God weekend !

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:36

Hydroponics:
Ser rigtig fin ud, ved ikke om det bare er mig, men i den box hvor tidligere kunder udtaler sig, synes jeg skal skifte lige 1-2 sekunder langsommere.. 

Det er ikke bare dig. Jeg synes også box'en med udtalelser skifter lige hurtigt nok.

Men ellers må jeg sige, at det er en af de absolut bedste håndværker hjemmesider jeg har set i rigtig lang tid! Super godt arbejde!

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:42

Jeg synes at du skulle have din forside som den er nu,dog skal kundeudtalelser sættes ned i tempo,

Dine andre menuer, bør starte længere oppe på siden, da det er irretterende at skulle scoll ned på siden hele siden, frem for at teksten kommer midt på ens skærm, man læser jo alligevel ikke kundeudtalelserne igen og igen.

Skal baggrundsbillede være uskarpt ?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed side, men hvad sker der lige for jeres Alexa rank, den er jo helt vild 14.513.983 - på min side som er lige over en uge gammel er jeg allerede under 2.5mill.

Spætten:
Du er meget glad for det cvr nummer mikael :) det har været med i overvejelserne, men jeg synes det er overflødigt. Men tak for feedbacken, det andet er helt klart gode ideer.

Jeg er helt enig med Mikael, det betyder utroligt meget for troværdigheden, i kunne med fordel lave en fed footer. I skal vel alligevel have et link til co2neutral.dk :D

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)