Jeg kan sagtens se jeres pointe, men jeg synes bare det er ligegyldig info for menig mand som bare skal finde en god håndværker. Hele sitet er bygget op for at skabe troværdighed i form af billeder, kommentarer og referencer fra tidligere kunder. Kunder der ved noget om firma registrering går jo ind på www.cvr.dk
Jeg kan sagtens se jeres pointe, men jeg synes bare det er ligegyldig info for menig mand som bare skal finde en god håndværker. Hele sitet er bygget op for at skabe troværdighed i form af billeder, kommentarer og referencer fra tidligere kunder. Kunder der ved noget om firma registrering går jo ind på www.cvr.dk
Ja det kan du have ret i, men jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde kan skade dig, og jeg synes personligt det vækker tillid - men din side, du bestemmer :)
Jeg synes bare for meget information også kan skabe en form for forvirring. Som privatperson ved man ikke en gang hvad et cvr nummer skal bruges til. Personligt ville jeg ikke skænke det en tanke om der er cvr nr på eller ej.
Det ville jeg og jeg er privat person, man kan se meget udfra et cvr.nr. og man kan nemt gøre sig selv en stor tjeneste ved at lave lidt baggrundscheck inden man bestiller en håndværker.
Flot side, lidt anderledes end din forrige side, som nok var mere mig, men den nye side er stadig en utrolig flot hjemmeside, og klart bedre end de fleste håndværkers hjemmeside...:)
Jeg synes bare for meget information også kan skabe en form for forvirring. Som privatperson ved man ikke en gang hvad et cvr nummer skal bruges til. Personligt ville jeg ikke skænke det en tanke om der er cvr nr på eller ej.
1 er sikkert nogle ville fra vælge dig jeg ville i hvert fald vis der ikke er cvr nummer på siden , du er jo håndværker ikke webdesigner og klart jeg ville vælge dig fra uden den info , folk kan tjekke dig hvem er du , dette cvr det skaber langt mere troværdig end design lige kan gøre og det er så simpel at sætte det på siden så jeg ville gøre da man ellers mister kunder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Syntes også et er en flot hjemmeside du har fået dig.
Ang. CVR, ville jeg lave en linje i bunden af din side med navn, adresse, telefonnummer og cvr nummer. Det syntes jeg er en meget normal (og diskret) måde at gøre det på.