Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense vs. "the best of the rest" :o)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!

Vi kører pt. en del sites via Adsense. Men pga. Googles monopol-lignende tilstande og helt almindelig risikospredning, søger vi andre internationale annonceringsformer.

Er der nogen som har erfaringer med andre annonceringsprogrammer? Både gode og dårlige vil blive højt værdsat. :o)

Vi ses!

// Thomas

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Google AdSense er en gengivelse af H. C. Andersens geniale "Kejserens nye klæ'r". Det er min vurdering, at der for langt fleste ingen penge er i det, hverken for den part, der betaler for reklamerne eller for den part, der lægger hjemmesideplads til. Den eneste, der får penge ud af det, er Google. De har nemlig fraskrevet sig dokumentationspligt i betingelserne. Det er en gåde, hvorfor så mange taler om det. Interface't er endvidere blandt det grimmeste, der er set på nettet, og ansvarsfraskrivelsen i betingelserne er nærmest en joke.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nielsen:

Google AdSense er en gengivelse af H. C. Andersens geniale "Kejserens nye klæ'r". Det er min vurdering, at der for langt fleste ingen penge er i det, hverken for den part, der betaler for reklamerne eller for den part, der lægger hjemmesideplads til. Den eneste, der får penge ud af det, er Google. De har nemlig fraskrevet sig dokumentationspligt i betingelserne. Det er en gåde, hvorfor så mange taler om det. Interface't er endvidere blandt det grimmeste, der er set på nettet, og ansvarsfraskrivelsen i betingelserne er nærmest en joke.

Det er da den største gang sludder jeg længe har hørt. Du har intet at bakke det op med, du kan læse om tonsvis af mennesker online (også på Amino.dk), som tjener ganske fine (og mange) penge med adsense. Du kan også læse om tonsvis af mennesker der får ekstremt mange salg gennem Adwords, og nogle basere hele deres forretning alene på trafikken fra Adwords. Dit indlæg er fjollet.

Send mig en PB, så skal jeg hjælpe dig på vej mod at tjene de første par kroner.

Med Venlig Hilsen
Morten

ps. For langt de fleste som ved hvad de laver er der masser af penge i det.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nielsen:

Google AdSense er en gengivelse af H. C. Andersens geniale "Kejserens nye klæ'r". Det er min vurdering, at der for langt fleste ingen penge er i det, hverken for den part, der betaler for reklamerne eller for den part, der lægger hjemmesideplads til. Den eneste, der får penge ud af det, er Google. De har nemlig fraskrevet sig dokumentationspligt i betingelserne. Det er en gåde, hvorfor så mange taler om det. Interface't er endvidere blandt det grimmeste, der er set på nettet, og ansvarsfraskrivelsen i betingelserne er nærmest en joke.

Ja, det er ganske enkelt noget sludder.

Tilbage til trådens emne:

Se mit svar i denne tråd

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

      

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er da glad for, at kunne overbringe dig en sandfærdig og dokumenteret konklusion, der kan fylde lidt vægt på den anden side af AdSense-vægtskålen.

Det betyder så desværre også, at det er en gang sludder når du selv skriver, at jeg intet har, at bakke det op med. Det har jeg naturligvis.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke problemet med lav indtjening fra Adsense har noget med produktet at gøre. Det er formentlig bare fordi 9/10 ikke rigtig forstår at bruge det ordentligt, eller også smækker de bare siden fyldt med reklamer og forventer en guldgrube.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige begyndt med adsense igen efter mange års pause..

Jeg har tjent 1 klik på 14 dage, men den hobbyside jeg har lavet til min kæreste tjener mere end mig og der er under 1000 søgninger om mdr på hendes søgeord :)

Så der er da stor forskel og ja stor forskel på konkurrencen :)

Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Men fare for at blive svinet til så, tilbage på sporet drenge. Det er fuldstændig ubrugelig viden i sidder og knalder af. :)

Jeg vil rigtig gerne høre om nogle plusser/minusser omkring andre annonceringsformer end Adsense.

Forstå mig nu ret, med et glimt i øjet og alt det der. :)

// Thomas
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nielsen:

Jeg er da glad for, at kunne overbringe dig en sandfærdig og dokumenteret konklusion, der kan fylde lidt vægt på den anden side af AdSense-vægtskålen.

Det betyder så desværre også, at det er en gang sludder når du selv skriver, at jeg intet har, at bakke det op med. Det har jeg naturligvis.

Lad os bare stoppe den her. Du har tilsyneladende ingen idé om hvad det er du snakker om - det skal ikke opfattes negativt, eller andet i den genre, men når du kommer med "konklusioner", som er dokumenteret og sandfærdige, så forventer jeg nogle beviser. Bevisbyrden ligger ikke på mig, da jeg nemt kan finde en masse der tjener gode penge på Adsense, og tjener penge på at annoncere med Adwords.

Du kan eksempelvis tage et kig på den her tråd http://www.amino.dk/groups/5000krs_duellen/default.aspx, som jeg desværre ikke deltager i mere, men alene i den tråd har jeg fundet de første 10-15 stykker der tjener rigtig, rigtig mange penge på Adsense.

Nu nævner du jo ikke hvad du anser som "mange penge", eller "gode penge", men hvis du forventer en kliksats på 20 kroner, eller et salg for hvert 5. besøg - så har du ret, så er Adsense og Adwords nok bare noget opreklameret fis, som ingen får noget ud af. Jeg gad nu godt vide, hvad det er der har fået dig overbevist om dine udtalelser.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)