Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Weekendtilbud på iPhone 4S

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ingen forhandlere har endnu solgt iPhone 4S billigere end 4.699,- kr., der er prisen uden abonnement hos Apple Store, men flere teleselskaber har tilbudt en mindstepris lige over 4.700,- kr. inkl. abonnement.

Telia har netop lanceret et weekendtilbud, hvor prisen på iPhone 4S 16 GB er sænket med 1.000,- kr., når man køber den med et af deres 4Everything abonnementer. Mindsteprisen med eksempelvis 4Everything Light er nu 4.926,50 kr. inkl. 12 timers taletid om måneden, fri sms og mms, 10 GB data, fri tale til fastnet, fri tale til andre Telia kunder og sidst men ikke mindst mobilforsikring, der dækker 1 skade om året uden selvrisiko.

Efter min bedste overbevisning er dette det bedste tilbud på iPhone 4S til dato

Sammenlign iPhone 4S priser eller hop direkte til Telia - god weekend!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:02

Tak for den. Står netop og skal ud at have ny Iphone. Lyder som et godt tilbud.

Gode tips til Rengøring hos rengoeringstips.dk

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er formentlig et godt tilbud.

Men nu er det telia som giver tilbudet, og det får mig til at stoppe op...

Hele min familie har haft telia på et eller andet tidspunkt, men har efterfølgende svoret aldrig igen.

Grundene til det er bl.a:

1. Dårlig service
  2. Dårlig service
  3. Dårlig service
  4. Dårlig dækning
Jeg vil heller betale 1.000 kr. mere for en iphone, og få en god behandling.
I dag har jeg været hos 3 i godt 4 år og jeg klager ikke...
Er især glad for at kunne bruge data-deling.
Hvilket har betydet at jeg har kunnet spare udgiften til et mobil-bredbånd abb. 
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:57

Martin Hedegaard:
Dårlig dækning

Jeg skal ikke sidde og forsvare Telia, men Telia og Telenor deler nu netværk, så mon ikke dækningen er forbedret siden.

Med dårlig service mener du kundeservice ikke? Jeg tror ikke du kan finde et teleselskab, der kan sige sig fri for kunder, der har haft dårlige oplevelser med deres kundeservice. Man henvender sig jo som regel kun når der er et problem og ofte sidder der bare en folk unge mennesker, der er ansat til at sende problemet videre og ikke selv er kompetente nok til at give et svar eller løse problemstillingen.

Jeg kan godt forstå at du er glad for datadelingen hos 3, det er et fedt tiltag! Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:05

Martin Hedegaard:
I dag har jeg været hos 3 i godt 4 år og jeg klager ikke...

også kan jeg så bounce videre og sige jeg har svoret i mit liv, at jeg aldrig nogensinde vil vende tilbage til et firma.. og det er 3.. Deres service er på niveau med en dør der skal give dig bankrådgivning. Deres system er det mest kringlede og bureaukratiske der findes, hvor man ikke bare kan få hjælp, men skal sendes igennem 10 afdelinger af inkompetente medarbejdere.

jeg har været ved 3, 3 gange, da jeg tænkte tredjegang var lykkensgang, og ak...

Telia har jeg hørt meget bedre om, og jeg er selv bruger af CBB idag, og jeg undre mig over at jeg nogensinde gik væk fra dem.. 3 familie medlemmer har været kunder der i mere end 6 år og ALDRIG har de haft problemer med en regning, service, betaling eller noget som helst, og jeg har til den dag idag, stadigvæk udestående med 3 mobil(1 år siden jeg stoppede med det sidste abonnement).

Desværre har de store teleselskaber langt mere fokus på at få kunder i butikken, end beholde dem, og det er derfor CBB er mit foretrukne.. Jeg er sikker på at nogen af de andre "små" teleselskaber har kundeservice mere i fokus end de store.

Og Telia har faktisk hamrende god dækning, og at de er på forkant med 4G er kun endnu bedre.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:13

Det lyder som en godt tilbud ..

Meeen, nu har jeg haft ca. 100 forskellige sælgere i røret fra Telia, der allesammen prøver at sælge mig abonnomenter .. Formentlig alle mulige Call-Centre der er tilknyttet Telia og må indrømme, det er ret så irreterende at de ikke har styr på hvem, der ringer til hvem.

Så jeg har sagt til mig selv, at jeg ALDRIG får Telia .. :D

Ps. Ingen af deres abonnomenter kan slå Telenor ( Dobbeltdeal ) 285,- pr. måned INKL. ALT!

Hav en lækker weekend Aminoer :)

Mvh
Martin

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:20

Martin Jensen:

Det lyder som en godt tilbud ..

Meeen, nu har jeg haft ca. 100 forskellige sælgere i røret fra Telia, der allesammen prøver at sælge mig abonnomenter .. Formentlig alle mulige Call-Centre der er tilknyttet Telia og må indrømme, det er ret så irreterende at de ikke har styr på hvem, der ringer til hvem.

Så jeg har sagt til mig selv, at jeg ALDRIG får Telia .. :D

Ps. Ingen af deres abonnomenter kan slå Telenor ( Dobbeltdeal ) 285,- pr. måned INKL. ALT!

Hav en lækker weekend Aminoer :)

Mvh
Martin

Jeg havde en af deres sælger i røret i går aftes.

Han kaldte mig både for mogens og morten, utroligt, når jeg havde sagt til ham mit navn.
Og så mente han også at han ville kunne spare mig for 10% i forhold til 3.

Da det kom til stykket, var han faktisk 21% dyrere...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi kunne også bare lade Nicolaj have sit tilbud i fred!, Ja det var bare et forslag :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:31

Jeg har os været ude for en mærkelig oplevelse.

Jeg havde lige forlænget mit abonnoment hos Telenor, hvor Telia kontakter mig en måned senere. Han bilde mig rent faktisk ind, at hvis jeg skiftede, så ville jeg pr. automatik ikke længere være bundet hos Telenor, selvom jeg rent faktisk havde 5 mdr. tilbage hos Telenor og faktisk os havde købt en ny telefon. Han påstod endda også, at jeg ingen regning ville få fra Telenor, hvis jeg skiftede til Telia.

Jeg spurgte jo selvfølgelig hvordan det kunne lade sig gøre, men det var bare nogle tricks de kunne inde hos Telia ..

Det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre, for efterfølgende tog jeg kontakt til en bekendt jeg kender, som arbejder i Telia og fik bekræftet at det ikke kunne lade sig gøre.

Jeg tænker bare .. Damn! Hvor mange der ikke ryger i fedte faddet pga. dårlige sælgere, hvor deres løn er på provision.

Fremover siger jeg til sælgerne: "Lad være med at ta' dette personligt" Og så smider jeg røret på.

/Martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:32

Boysen:

Vi kunne også bare lade Nicolaj have sit tilbud i fred!, Ja det var bare et forslag :)

Du har ret :)

Beklager ! Cool

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)